ساخت مسکن ارزان برای اقشار کم درآمد در حاشیه تهران

    کد خبر :357908

یک مقام مسئول در بنیاد مستضعفان از ساخت مسکن ارزان و مقاوم برای اقشار کم درآمد در منطقه واوان در حاشیه کلانشهر تهران خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از بنیاد مستضعفان، سید جواد موسوی مدیرعامل یکی از شرکت های ساختمانی این نهاد انقلابی گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص بهره گیری از مولفه های درون زا در اقتصاد مقاومتی این شرکت با رشد ۳۰۰ درصدی پروژه های عمرانی موفق به ثبت رکورد جدیدی در سوابق کاری خود شد.

وی افزود: تجربه ما نشان داده با تکیه بر مولفه های درون زای اقتصاد مقاومتی و خودباوری و اعتماد بر توان متخصصان داخلی می توانیم گذرهای سخت را پشت سر بگذاریم کما اینکه با بهره گیری از توان فنی و روحیه جهادی و باور متخصصان داخلی این مرز و بوم توانسته ایم با افزایش سه برابری پروژه های در دست ساخت از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا کنون سهم به سزایی در اهداف کلان تعیین شده معاونت توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان را در حوزه های ساخت، بومی سازی، بهره وری از امکانات و همچنین الگوسازی در ساخت مسکن ارزان ایفا کنیم.

این مقام مسئول در معاونت توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان ادامه داد: از جمله پروژه های مهم در دست احداث این شرکت می توان به پروژه مسکونی واوان با محوریت محرومیت زدایی و ساخت مسکن ارزان و استاندارد در حاشیه کلان شهر تهران و چند پروژه دیگر مسکونی در سایر شهرها نام برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید