زیدان: برای قهرمانی می‌جنگیم

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹
    کد خبر :784238

زین الدین زیدان در غیبت بازیکنان مصدومش ختافه را دو بر صفر از پیش رو برداشت.

رئال مادرید در غیاب هشت بازیکن به مصاف تیم ختافه رفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از این بازی گفت: “3 امتیاز مهم در این شرایط، بعد از اینکه یک مسابقه خوب بازی کردیم. ما با سه مدافع میانی بازی کردیم، زیرا باید خود را با شرایط وفق دهیم، من از بازیکنان و عملکردشان خوشحالم زیرا این بازی آسان نبود و آنها بازی خوبی انجام دادند.”

احتمال قهرمانی در لالیگا: “موضوع تفاوتی ندارد، 51 امتیاز باقی مانده است و ما به کار خود ادامه خواهیم داد. وظیفه ما این است که مثل همیشه این کار را بدون توجه به سایر رقبا ادامه دهیم. من فکر نمی‌کنم مادریدی‌هایی باشند که از رسیدن به قهرمانی لیگ تسلیم شده باشند، برعکس، فکر می‌کنم آنها فکر می‌کنند ما می‌توانیم به آنها برسیم، مشکلات وجود دارد و این طبیعی است، اما ما می‌جنگیم و به آن اعتقاد داریم، بازی‌های زیادی مانده.”

عملکرد خط دفاع: “این بخشی از یک کار بزرگ است، امروز شرایط عالی بود، ما مسابقه را به خوبی کنترل کردیم و این توانایی بازیکنان ما را نشان می‌دهد.”

به گزارش ایلنا، ایسکو:”او امروز نتوانست بازی کند ، او فقط در یک جلسه تمرین قبل از مسابقه تمرین کرد، سپس من او را برای چند دقیقه در زمین قرار دادم ، بنابراین باید کم کم با او همراه شویم.”

عملکرد مارسلو:”مارسلو عملکرد خوبی داشت ، مصدوم شد اما هیجان زده است و می‌خواهد به تیم اضافه شود.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید