زمان تحویل سکه‌های پیش‌فروش شده مرکز مبادله طلا و ارز

    کد خبر :1058955
سکه‌ پیش‌فروش مرکز مبادله طلا و ارز

مرکز مبادله طلا و ارز در اطلاعیه‌ای زمان تحویل سکه‌های پیش‌فروش خود را اعلام کرد.

مرکز مبادله طلا و ارز اطلاعیه‌ای درباره سکه‌های پیش‌فروش شده منتشر کرده که براساس آن خریداران سکه طلا می‌توانند برای دریافت سکه طلا خود به شعب منتخب بانکی مراجعه کنند.

براساس اطلاعیه این مرکز، خریداران سکه طلا از سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، جهت دریافت سکه طلا از شعب منتخب بانکی، طبق جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.

مرکز مبادله طلا و ارز

متقاضیان دریافت سکه طلا از شعب بانک ملی، باید مطابق با دوره زمانی تحویل هر یک از حراج‌ها، به شعب منتخب مراجعه کنند که به مراجعه خارج از دوره‌های تعیین شده، ترتیب اثری داده نخواهد شد.

زمان تحویل به دو دوره ۷ روزه با هزینه انبارداری و بدون هزینه انبارداری تقسیم می‌شود.

برنده حراج می‌تواند جهت تحویل فیزیکی سکه خود از شعبه منتخب، پس از گذشت ۷ روز کاری پس از تخصیص به مدت ۷ روز کاری بعد مراجعه کند؛ در این دوره فقط هزینه تحویل ۳۰۰ هزار ریالی به ازای هر سکه دریافت می‌شود.

در صورت تاخیر در دریافت سکه، متقاضی به مدت ۷ روزکاری دیگر می‌تواند علاوه بر پرداخت هزینه تحویل با پرداخت هزینه نگهداری به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به ازای هر قطعه، سکه خود را تحویل بگیرد.

از 13 اسفند 1402، اولین حراج عمومی سکه طلای مرکز مبادله ایران با عرضه سکه ربع بهار آزادی آغاز شد که پس از عرضه نیم سکه و سکه تمام در روزهای آینده تا 27 اسفند ادامه داشت.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار شد و دارایی موضوع ششمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه بود.

اکوایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید