شهردار منطقه 11 عنوان کرد

زلزله تهران هشداری جدی برای مدیریت شهری

    کد خبر :182885

شهردار منطقه 11 به آمادگی ستاد بحران این منطقه در مواقع اضطرار اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به اینکه بافت منطقه 11 بویژه محله منیریه بافت فرسوده به شمار میرود و برخی ساختمان های این محله در معرض خطر هستند، زلزله چهارشنبه شب تهران یک هشدار بسیار جدی برای ما بود.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که با حضور زهرا نژاد بهرام، نصرالله آبادیان شهردار منطقه، لاله قیاسی شهردار ناحیه 2 ، معاون شهرسازی منطقه و دبیر شورایاری محله منیریه برگزار شد؛ بیش از 10 نفر از شهروندان این محله مسائل و درخواست های خود را با عضو شورای اسلامی شهرتهران مطرح کرده و دستورات لازم برای تسریع در روند رسیدگی و رفع مشکلات صادر شد.

آبادیان شهردار منطقه 11، عمده درخواست‌های شهروندان در دیدار با نژاد بهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران را؛ مشکلات ملکی، تخفیف و تقسیط،اشتغال، ترافیک سطح محله، تخریب و نوسازی، مجوز تعمیرات، تغییر کاربری و … عنوان و خاطرنشان کرد: علاوه بر دیدارهای مردمی که روزهای دوشنبه هر هفته در منطقه برگزار می شود؛ اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز به صورت دوره ای با شهروندان محلات ملاقات کرده و به درخواست هایشان رسیدگی می کنند.

در این جلسه نژاد بهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران رویکرد اصلی شهرداری تهران را گسترش فضای سبز دانست و گفت: محله منیریه از محله های قدیمی و تاریخی شهر تهران است و طبیعتا باید رسیدگی بیشتری در برنامه کاری شهرداری تهران قرار گیرد. یکی از مشکلات این محله کمبود فضای سبز در این محله است که باید نسبت به تکمیل فضاهای سبز سطح منطقه از نظر سرویس بهداشتی، نصب نیمکت های استراحت، بهسازی، نورپردازی، زیباسازی و … اقدام شود.

در این جلسه نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 به آمادگی ستاد بحران این منطقه در مواقع اضطرار اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به اینکه بافت منطقه 11 بویژه محله منیریه بافت فرسوده به شمار می‌رود و برخی ساختمان های این محله در معرض خطر هستند، زلزله چهارشنبه شب تهران یک هشدار بسیار جدی برای ما بود.

براساس گزارش روابط عمومی منطقه 11، آبادیان افزود: در تلاش هستیم تا لیستی کامل از فضاهای خالی و امن برای مواقع خطر آماده کنیم و و با بروشورهای اطلاع رسانی آدرس های امن را در اختیار شهروندان قرار دهیم تا بدانند که در مواقع اضطرار باید به کدام سمت حرکت کنند. این برنامه روز شنبه دوم دی ماه با هدف ایجاد فرصت برابر برای ارتباط مستقیم با مدیران شهری و رفع مشکلات شهروندان در سالن اجتماعات ناحیه 2 منطقه 11 برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید