ریکانی: هدف‌مان قهرمانی صنعت نفت در جام حذفی است/طلبم را به استقلال خوزستان بخشیدم،قول‌ها در این تیم عملی نشد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۲
    کد خبر :174588

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت، گفت: فرقی نمی‌کند با کدام حریف روبه‌رو می‌شویم، هدف ما قهرمانی در جام حذفی و گرفتن سهمیه آسیا است.
طالب ریکانی درمورد جدایی از استقلال خوزستان و پیوستن به صنعت نفت گفت: دو روز قبل جدایی‌ام از استقلال خوزستان قطعی شد و دیروز با صنعت نفت به توافق رسیدم و ان‌شاءالله از امروز در تمرینات تیم شرکت می‌کنم.

وی در مورد اینکه چه شد استقلال خوزستان را ترک کرد،‌عنوان کرد: جدایی‌ام به خاطر مشکلات مالی استقلال خوزستان بود، درنهایت کل پولم را بخشیدم و از این تیم جدا شدم.

هافبک صنعت نفت درمورد اینکه آیا از عملی نشدن وعده‌ها در استقلال خوزستان ناراحت نیست، عنوان کرد: بله؛ ناراحت هستم. ما بعد از چهار ماه تازه صاحب پیدا کردیم و قول‌های زیادی می‌دادند که متاسفانه عملی نمی‌شد.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کنی با مشخص شدن مالک استقلال خوزستان شرایط این تیم بهبود پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: این مساله را نمی‌دانم، تا به الان که این اتفاق نیفتاده است.

ریکانی درمورد اینکه صنعت نفت هم از مشکلات مالی رنج می‌برد، گفت: خدا را شکر صنعت نفت مشکل مالی ندارد. از طرف دیگر صنعت نفت تیم شهرم است و برایم افتخار است که در این تیم به میدان بروم و بتوانم باعث شادی هواداران خونگرم و پرشور آبادانی شوم.اصلا حرف مسائل مالی را نزدم و خیلی سریع به توافق رسیدیم و قرارداد امضا کردیم.

وی درمورد اینکه در این سال‌ها خیلی تیم عوض کرده ای عنوان کرد: استقلال اهواز به لیگ یک رفت و مجبور شدم از این تیم جدا شوم. در سپاهان قرارداد یکساله داشتم که پس از اتمام قراردادم به استقلال خوزستان آمدم، استقلال خوزستان هم مشکل مالی داشت و در نهایت به صنعت نفت تیم شهرم پیوستم.

هافبک جدید صنعت نفت در مورد اینکه احتمال دارد در جام حذفی با پرسپولیس روبرو شوید، تصریح کرد: شاید بادران حریف ما شد، باید ابتدا نتیجه بازی پرسپولیس و بادران را ببینیم چه می‌شود. هر کسی که حریف ما شد فرقی نمی‌کند ما می خواهیم قهرمان جام حذفی شویم و پرسپولیس و سایر تیم‌ها فرقی نمی‌کند. هدف ما کسب سهمیه آسیا است و می خواهیم به این آرزوی مردم آبادان تحقق بخشیم. این اتفاق امسال می‌تواند عملی شود. امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوب تیم را آسیایی کنیم و این موفقیت را به هوادارانی که لایق آن هستند هدیه کنیم.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید