ریزش سنگ آزادراه خرم‌زال را مسدود کرد

    کد خبر :1036486

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از ریزش سنگ در آزادراه خرم‌زال خبر داد.

مهدی پازوکی اظهار داشت: صبح امروز ریزش سنگ به‌روی یک خودروی ایسوزو، آزادراه خرم‌زال را مسدود کرده‌ است.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری هم‌اکنون در آزادراه خرم‌زال مستقر شده‌اند، افزود: تلاش می‌کنیم که این مسیر به‌زودی بازگشایی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به آمادگی راهداران و تیم‌های امدادی در محورهای مواصلاتی این استان، عنوان کرد: حادثۀ ریزش سنگ در آزادراه خرم‌زال هیچ‌گونه تلفات جانی‌ای در پی نداشته‌است.

بازگشایی آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال

سرهنگ محمد زارعی رئیس پلس راه لرستان، اظهار داشت: ریزش سنگ بین تونل‌های خرگوشان و اثریک به‌سمت اندیمشک در ساعت 8:23 صبح امروز موجب خسارت به یک دستگاه کامیون ایسوزو شد.

وی با اشاره به بازگشایی آزادراه خرم‌آباد، پل‌زال اظهار داشت: تونل خرگوشان یکی از محورهای حادثه‌خیز لرستان است و عوامل راهداری این آزادراه باید به‌صورت مداوم در منطقه حضور داشته باشند.

رئیس پلس راه لرستان عنوان کرد: یک پایگاه خدماتی برای بازگشایی آزادراه راه خرم‌آباد- پل زال باید ایجاد شود تا از ایجاد ترافیک و مسدودشدن این آزادراه در هنگام ریزش سنگ و حوادث احتمالی خودداری شود.

وی بر لزوم استقرار عوامل راهداری آزادراه خرم‌آباد- پل زال به‌همراه جرثقیل و وسایل نقلیه سنگین در حدفاصل تونل اثریک و خرگوشان تأکید کرد.

 تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید