رونی: منچستر باید برای «کین» هزینه کند نه «سانچو»

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶
    کد خبر :750825

تیم فوتبال منچستریونایتد از مدتی قبل به دنبال جذب ستاره انگلیسی و جوان تیم دورتموند بود اما مسوولان این تیم آلمانی برای فروش سانچو ۱۰۰ میلیون پوند می‌خواهند. منچستری‌ها مصمم هستند تا قبل از بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی این انتقال را تکمیل کرده و سانچو را به اولدترافورد بیاورند.

«وین رونی» کاپیتان و ستاره سال‌های نه چندان دور باشگاه منچستریونایتد به خبر این انتقال واکنش نشان داد. او در حالی که طرفدار بزرگ سانچو به شمار می‌رود اما معتقد است که باشگاه باید برای پست شماره ۹ سرمایه‌گذاری بهتری داشته باشد.

رونی در ستون اختصاصی خود برای روزنامه ساندی‌تایمز در این خصوص، نوشت: سانچو بازیکن بسیار خوبی است اما به نظر من عجیب است که خرید او در اولویت منچستر باشد. «مارکوس راشفورد»، «آنتونی مارسیال» و «میسون گرینوود» استعدادهایی هستند که در پست مشابه سانچو حضور دارند. در نظر گرفتن نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند برای شخصی مشابه این استعدادها منطقی نیست.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: من ترجیح می‌دهم ۱۰۰ میلیون پوند را برای جذب «هری کین» خرج کنم. بله، بیرون بردن کین از تاتنهام کار دشواری است و شاید غیرممکن باشد اما یونایتد باشگاهی است که همیشه باید تلاش کند تا بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرد. او دقیقاً همان چیزی است که «اوله گونار سولسشر» به آن احتیاج دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید