رونمایی پاناسونیک از نسل جدید تلویزیون‌ خود/تلویزیون‌هایی با پنل Core LED و OLED

    کد خبر :910465

پاناسونیک یکی از برندهای مطرح و قدیمی در عرصه تولید سیستم‌های صوتی و تصویری بوده که بیشتر فروش آن در کشور ژاپن صورت می‌گیرد و در سایر نقاط جهان نیز فروش کمی ندارد. حال این کمپانی ژاپنی از مدل تلویزیون‌های 2022 خود رونمایی به عمل آورد.

بازتاب-  تلویزیون‌های جدید این شرکت از پنل Core LED و OLED بهره می‌گیرند که از وضوح بالا و مصرف انرژی پایین برخوردار هستند. محدوده این تی‌وی‌ها بین 42 تا 77 اینچ است و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود مدلی را انتخاب کنند.

مدل‌های جدید تلویزیون OLED پاناسونیک تا 77 اینچ و مدل‌های Core LED تا 75 اینچ در دسترس هستند. همه مدل‌های OLED 2022 توسط پاناسونیک مهندسی شده‌اند تا در حالت‌های True Cinema، Cinema، Filmmaker و Professional روشنایی بالاتری را ارائه دهند. علاوه بر این، به لطف پردازنده هوش مصنوعی HCX Pro این شرکت، حجم رنگ آبی بهبود یافته و در عین حال بازتولید رنگ در درجه بندی‌های مختلف با دقت بالا حفظ شوند.

LZ2000 و LZ1500 (به جز مدل‌های 48 و 42 اینچی) دارای پنل‌های Master OLED Pro هستند، در حالی که LZ1000 از پنل Master OLED استفاده می‌کند. مدل‌های 48 و 42 اینچی LZ1500 و LZ980، و همچنین تمام مدل‌های LZ800، از پنل «OLED» برخوردارند.

محدوده تی‌وی‌‌های Core LED برای گیمینگ و تماشای فیلم ایده‌آل است، با «HDR Cinema Display Pro»، «HDR Cinema Display» و «Bright Panel Plus» که روشنایی را متناسب با محیط نور محیط اطراف تنظیم می‌کند، تجربه کاربری بسیار لذت بخش است. البته جهت کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت شرکت پاناسونیک مراجعه کنید تا اطلاعات تاریخ عرضه هم بدست آورید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید