بهترین دوربین برای ولاگ چیست؟

    کد خبر :971356
بهترین دوربین

دوربین‌های ولاگ دوربین‌هایی هستند که باید از بعضی ویژگی‌های مناسب برای این کار برخوردار باشند. برای مثال یک دوربین ولاگ باید استابلایزر داشته تا بتواند لرزش زیاد را کاهش داده و مانع از ضبط ویدئو با لرزش شود.

بازتاب-در واقع اگر بخواهیم بگوییم کدام دوربین برای ولاگ بهتر است، به لیستی که تهیه کردیم توجه کنید، اطلاعات بسیاری به مخاطب خود ارائه خواهد داد.

 

سونی ZV-E10

بهترین دوربین

اولین مدل محصول از شرکت سونی به نام ZV-E10 است. این دوربین مخصوص ولاگ طراحی شده و در طراحی به سری دوربین A6000 شباهت دارد. دوربینی که می‌توانید لنز آن را تعویض کرده و برای ولاگرا ویژگی‌های خاصی به همراه دارد. از جمله آنها باید به پورت usb-c برای استریم، جک 3.5 میلی‌متری هدفون برای اتصال هدفون، میکروفون کپسولی جدا با قابلیت نصب بادگیر و غیره اشاره کرد. این دوربین سونی باکیفیت 4کی/30 فریم می‌تواند فیلمبرداری کرده و حالت اسلوموشن FHD هم دارد. عمرباتری خوبی ارائه می‌دهد و در واقع سونی با این مدل سعی کرده کاربران نیمه حرفه‌ای و متوسط را هدف قرار گیرد.

سونی A7S III

بهترین دوربین

مدل دیگر هم که باید معرفی کنیم، همچنان از سونی است. این دوربین یکی از بهترین مدل‌های بدون آینه برای ضبط ویدئو به شمار می‌رود. A7S III در شرایط نوری کم بهترین عملکرد رو دارد و با قابلیت فوکوس خودکار، یک گزینه حرفه‌ای برای ولاگرا به حساب می‌آید. البته قیمت بالا داشته و با کیفیت 4کی/120فریم می‌تواند تصویربرداری کند. همانطور که گفته شد، سونی این مدل را برای حرفه‌ای‌ها طراحی کرده است.

 

کانن پاورشات G9 X Mark II

بهترین دوربین

سومین دوربین برتر ولاگی از برند شناخته شده کانن است. این دوربین چیزی نیست جز پاورشات G9 X Mark II که یک گزینه کم وزن و خوش دست به حساب می‌آید. این محصول کانن عمرباتری خوبی دارد و تنها می‌تواند با کیفیت FHD تصویربرداری کند. باتوجه به قیمت مناسبی که دارد، برای کاربران مبتدی و متوسط گزینه مناسبی است.

 

سونی ZV-1

بهترین دوربین
همانطور که می‌دانید سونی یکی از تولیدکنندگان مطرح دوربین آن هم برای ولاگ است. مدل دیگری که می‌خواهیم معرفی کنیم، ZV-1 این شرکت است. این دوربین نیز برای مبتدیان و کاربران متوسط طراحی شده و می‌تواند با کیفیت 4کی/30 فریم تصویربرداری کند. لنز همه کاره و کارآمدی داشته و وزن آن هم چندان زیاد نیست. بنابراین برای ولاگ طراحی شده و تجربه کاربری خوبی به مخاطب آن می‌دهد. اگر یک کاربر حرفه‌ای هم هستید، سونی ZV-1 نیاز مخاطب خود را برآورده می‌سازد.

 

پاناسونیک لومیکس G100

بهترین دوربین

پاناسونیک با برند لومیکس سعی کرده نظر علاقمندان به دوربین رو جلب کند. مدل G100 این شرکت یک گزینه عالی برای ولاگ بوده که در کنار طراحی ایده آل، ویژگی‌های خوب برای کاربر دارد. این دوربین گران قیمت نیست و برای افراد مبتدی طراحی شده است. کیفیت تصویر فیلمبرداری 4کی/30 فریم بوده و عمر باتری معقولی دارد. یکی از نقاط قوت آن میکروفون داخلی قوی بوده که از طریق USB-C قابل شارژ است. البته خبری از جک هدفون نیست و تثبیت تصویر در داخل دوربین هم وجود ندارد. با قیمت مناسب و ویژگی‌های جذاب، برای مبتدیان مناسب به نظر رسیده و نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید