بهترین دوربین های فیلمبرداری

    کد خبر :1053270
دوربین

صنعت دوربین فیلمبرداری با رشد روزافزون تولید محتوا در شبکه اجتماعی بسیار رشد کرد و شرکت‌های بسیاری هم در این صنعت حضور دارند.

بازتاب-در زمینه خرید دوربین فیلمبرداری باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشت که از جمله می‌توان به کیفیت فیلمبرداری، قابلیت‌های اضافی چون نمایشگر چرخان و برخی دیگر اشاره کرد. اگر از افرادی هستید که نمی‌دانید کدام مدل برای خرید مناسب است، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سونی  ZV-1

دوربین

سونی Sony ZV-1 را باید دوربینی ایده‌آل دانست که نیاز مخاطب خود را برای تولید محتوا برآورده می‌کند. دوربینی که در کنار طراحی جذاب، نسبت به رقبا حرف بسیاری برای گفتن دارد. این مدل در تصویربرداری با فعال کردن گزینه فیلتر داخلی و S-Log2 وضوح رنگی بالایی را رقم می‌زند. همچنین بسیار خوش دست بوده و در کاربری طولانی خسته کننده نیست. گذشته از آن لنز واضح در محدوده 24-70 میلی متر هم دارد.

یکی دیگر از ویژگی برجسته فوکوس خودکار است. البته مواردی چون عدم داشتن پورت USB-C و کنترل محدود، شاید ایراداتی باشد که می‌توان به این مدل گرفت. اما به عنوان یک دوربین کامپکت وضوح تصویر خوبی داشته و برای تولید محتوا ارزشمند است. حسگر تعبیه شده در آن BSI-CMOS بوده و حداکثر باکیفیت 4K می‌تواند تصویربرداری کند. گذشته از آن رزولوشن دوربین آن 20 مگاپیکسل است.

با وزن 294 گرمی بسیار درون دست کارآمد بوده و تجربه کلی مطلوبی دارد. ناگفته نماند این مدل را باید یک دوربین کامپکت دانست.

DJI Pocket 2

دوربین

یکی از دوربین‌های عالی برای ولاگرها که قیمت مناسبی هم دارد، همین محصول دی جی آی است. دستگاهی که طیف وسیعی از حالت فیلمبرداری را ارائه داده و بسیار خوش دست محسوب می‌شود. همچنین بدون وقفه می‌توان به ضبط ویدئو نیز پرداخت. این دستگاه دارای یک نمایشگر 1.17 اینچی بوده و حداکثر با کیفیت 4K می‌تواند ضبط ویدئو داشته باشد. در سوی دیگر حسگر CMOS در آن تعبیه شده و یک لنز 12 مگاپیکسل هم شامل آن شد.

به طور کلی ابعاد مناسبی داشته و تجربه کاربری لذت بخشی برای ولاگری رقم می‌زند. این مدل را باید یک دوربین کامپکت دانست.

پاناسونیک Lumix GH6

دوربین

دیگر دوربین این لیست Lumix GH6 پاناسونیک است که در کنار طراحی جذاب، مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد. محصول شرکت ژاپنی دارای نمایشگر بوده و لنز 25 مگاپیکسل با حسگر CMOS شامل آن شد. دستگاه قابلیت فیلمبرداری 8K داشته و یک مدل بدون آینه تلقی می‌شود.

محصول پاناسونیک طراحی جذاب و کاربری خوش دستی دارد، اگرچه در کاربری طولانی به دلیل وزن بالا چندان سبک محسوب نمی‌شود. اما هر سنگینی بی علت نیست و این دوربین نیز چنین می‌باشد.

فوجی فیلم X-S10

دوربین

دیگر مدلی که باید به آن اشاره کنیم، محصولی از فوجی فیلم بوده که مدلی بدون آینه است. این دوربین از نمایشگر 3.0 اینچی قابل چرخشی بهره برده و یک لنز 26 مگاپیکسل دارد. همچنین با وضوح 4K می‎‌تواند به ضبط ویدئو بپردازد. مدل وزن 450 گرمی داشته و چندان سبک نیست اما کاربری راحتی می‌توان با آن داشت.

در سوی دیگر به حسگر BSI-CMOS مجهز شده و ویژگی‌هایی برای آن تدارک دیده شده تا بتواند نظر مخاطب خود را جلب سازد.

گوپرو HERO 10

دوربین

گوپرو یکی از تولیدکنندگان برتر اکشن کم بوده که اخیرا نسل جدید اکشن کم خود را با نام هیرو 10 راهی بازار کرد. این مدل به سنسور CMOS مجهز شده و یک لنز 23 مگاپیکسلی دارد. در سوی دیگر باید به نمایشگر 2.2 اینچی هم در این گزینه اشاره کرد. محصول گوپرو با وضوح 4K می‌تواند فیلمبرداری کند و با وزن 150 گرمی بسیار سبک بوده و برای ولاگ و تجربه کاربری روزانه به شدت راحت است.

اگر به دنبال دوربینی هستید که سبک وزن باشد و کاربری ساده‌ای با آن داشته باشید، محصول گوپرو می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد. در هر صورت باید این مدل را گزینه‌ای کاربردی دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید