بازگشت سحرانگیز گوشی‌های تاشو؛ گوشی Xiaomi Mi MIX Fold

رونمایی شیائومی از گوشی Xiaomi Mi MIX Fold (تصاویر)

    کد خبر :681316

شرکت شیائومی در دومین تجربه خود در طراحی گوشی های تاشو، از مدل جدید Xiaomi Mi MIX Fold رونمایی کرد.

طی یک سال گذشته، صحبت های زیادی درباره گوشی جدید و هوشمند تاشو شیائومی مطرح شد تا این که این شرکت در یک ویدیوی رسمی، محصولی را به نمایش گذاشت که قابلیت تا شدن از هر دو طرف را دارد. از زمانی که شائومی مدل خارق العاده Mi MIX Alpha را عرضه کرد، Xiaomi Mi MIX Fold دومین شگفتی ساز این شرکت در عرصه گوشی های تاشو است.

طی ماه های گذشته ما شاهد چندین ثبت اختراع از شوی شرکت Xiaomi بودیم. دوربین چهارگانه، طرح تاشو و صفحه نمایش با قابلیت بزرگ شدن، همگی ابتکارات خارق العاده ای بودند. اما چه اتفاقی می افتد که این شرکت چینی دوباره به سمت طرح تاشو برود که پیش از این نیز دیده شده است؟ این همان چیزی است که از ثبت یک اختراع جدید در پرتال CNIPA ناشی می شود و به نظر می رسد اشاره به Xiaomi Mi MIX Fold دارد.

به گزارش فراو، اولین تاشو شیائومی مشخصا با الهام از طرح Huawei Mate X ساخته شد با این همه ویژگی های متمایز مختلفی را نیز برای خود حفظ کرد. Xiaomi Mi MIX Fold دارای لولا مرکزی است که به شما امکان می دهد صفحه نمایش را به سمت بیرون بکشید. به علاوه این پنل دارای لبه های خمیده خواهد بود، با یک نمونه که دارای دوربین دوتایی است. البته هنوز مشخص نیست که دوربین دوم در کجای گوشی قرار داده شود.

تصاویر گوشی تاشوی “سامسونگ” لو رفتاین گزارش البته مشخصات Xiaomi Mi MIX Fold را به طور کامل ارائه نمی دهد. این فرضیه محتمل است که این گوشی از پلت فرم Snapdragon865 بهره گیرد که بالاترین تکنولوژی موجود در جهان است هر چند که مقامات شرکت شیائومی هنوز این خبر را رسما تایید نکرده اند.

در ادامه تصاویری از نمونه مفهومی گوشی Xiaomi Mi MIX Fold را خواهید دید

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید