رونمایی جیپ از چهره جدید کامپاس/ تصویر

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۶:۳۲
    کد خبر :800940

شرکت جیپ از برندهای موفق تولیدکننده شاسی بلند بوده که به تازگی فیس لیفت مدل Compass، کراس اوور محبوب را معرفی کرد. اولین مدل این خودرو راهی بازار اروپا خواهد شد و باید آن را گزینه‌ای کارآمد دانست.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– Compass کراس اووری بهبودیافته در مقایسه با مدل قبلی بوده که ویژگی‌های جذاب برای آن در نظر گرفته شده تا بتواند طرفداران مدل قبلی را به این گزینه جلب کند. جیب مدل جدید را در کارخانه Melfi ایتالیا به تولید می‌رساند تا پاسخگو نیاز مشتریان اروپایی باشد.

به گفته جیپ تمامی مدل‌های Compass جدید با یک نسخه پلاگین هیبریدی به فروش خواهند رسید. جیپ در نمای بیرونی و داخلی SUV تجدید نظر کرده و گفته است که این خودرو بیانگر مفاهیم رسمی است که در مدل‌های آینده جیپ یافت می‌شود. یک ظاهر طراحی شده به عنوان مدل مدرن‌تر، پیشرفته‌تر، و با ساختاری مناسب مشتریان اروپایی توسعه یافت.

Compass سیستم جدید سرگرمی Uconnect 5 و Highway Assist را دریافت می‌کند، که یک سیستم کمک راننده است که رانندگی مستقل سطح 2 را ارائه می‌دهد. جیپ طیف وسیعی از پیشرانه را برای این مدل تدارک دیده که شامل نسخه گازوئیلی، بنزینی و هیبریدی می‌شود.

اطلاعات بیشتر نظیر تاریخ عرضه و قیمت مشخص نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید