رونمایی از پیکاپ فولکس واگن برای رقابت با ماوریک و سانتا کروز

    کد خبر :820381
رونمایی از پیکاپ فولکس واگن برای رقابت با ماوریک و سانتا کروز

فولکس واگن از پیکاپ جمع و جور خود برای مبارزه با ماوریک و سانتا کروز رونمایی کرد.

هنگامی که فولکس واگن از کانسپت Tarok در سال ۲۰۱۸ در برزیل و در سال ۲۰۱۹ در نیویورک رونمایی کرد، نظرات در مورد آن متفاوت بود. برخی امیدوار به ورود یک پیکاپ جمع و جور در بازار ایالات متحده بودند، در حالی که برخی علاقه چندانی به این پیکاپ مفهومی نداشتند. در آن زمان، ایده یک پیکاپ تک بدنه تازه و بی رقیب بود.

چند وقتی است که ایده ساخت یک پیکاپ سبک و درعین حال کوچک نه توسط VW، بلکه توسط هیوندای با سانتا کروز و اخیراً توسط فورد با ماوریک به ثمر رسیده است. با این حال، VW آمریکا علی رغم استفاده از Blue Oval اقدام به طراحی و تولید پیکاپ جدید کرده است، این را دانکن مواساقی، معاون اجرایی فروش و بازاریابی برند VW در آمریکای شمالی، در مصاحبه‌ای با خودرو نویسان تایید کرد.

طبق گفته موواثقی، اولویت VW حفظ رقابت با وسایل نقلیه موجود با قدرت ICE و گسترش صفحات وسایل نقلیه الکتریکی است. وی افزود که سرمایه گذاری در یک بخش خاص در این زمان برای این برند منطقی نیست. با این حال، موواثقی گفت که فولکس واگن در‌های پیشرفت را نبسته است، در همان مصاحبه، او گفت که یک پیکاپ VW الکتریکی وارد بخش پیکاپ های جمع و جور می شود و مطمئناً می‌تواند یک گزینه خوب برای این خودروسازی باشد.

این شرکت همچنین اشاره کرد که این پیکاپ می‌تواند در بازار‌های دیگری هم عرضه گردد. موواثقی می‌گوید اگر نهایتاً عرضهٔ تاروک در ایالات‌متحده نهایی شود، تولید آن در آمریکای شمالی صورت خواهد گرفت تا از تعرفهٔ ۲۵ درصدی موسوم به Chicken Tax که بر پیکاپ‌های سبک وارداتی به ایالات‌متحده اعمال می‌شود معاف شود.

با یک نگاه، تولید این یک پیکاپ جمع و جور VW کاملا منطقی است. با توجه به اینکه ماوریک و سانتا کروز هر دو موتور احتراق داخلی دارند، تولید این پیکاپ می تواند گام مثبتی باشد. اما هنوز هیچ چیز تأیید نشده است. احتمالاً به زودی از این مارک آلمانی خواهیم شنید که آیا مایل به عرضه خودرو برقی در سال‌های آینده است یا خیر، اما در حال حاضر، Maverick و Santa Cruz می‌توانند از نبرد تن به تن خود لذت ببرند.

باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید