رونمایی از مرورگر ایرانی ذره بین، به زودی

    کد خبر :949838

امیر احمدپور روز جمعه پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: همچنین سامانه جلوگیری و کاهش منع سرویس با توانایی شناسایی حملات به زیرساخت‌های ملی، پلتفرم مرکز جامع عملیات برای رصد سامانه، سامانه مراقبتی تهدیدات درون سازمانی، سامانه شناسایی تهدیدات نقاط انتهایی و سامانه مدیریت اطلاعات و رخدادهای امنیتی از دیگر دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در عرصه فضای مجازی است که به زودی رونمایی می شوند.

وی افزود: دفاع بدون سلاح و مکمل دفاع عامل را پدافند غیرعامل می گویند و قدمت آن به تاریخ بشریت برمی‌گردد.

احمدپور افزود: بعد از جنگ‌های اول و دوم جهانی لزوم این پدافند بیشتر شد به طوری که حتی کشورهایی مانند سوئد که در هیچ جنگی شرکت نکرده بودند پدافند غیرعامل را جدی گرفتند..

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با اجرای پدافند غیرعامل مدیریت تسهیل یافته و کارکردها تداوم و بازدارندگی ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.

احمدپور همچنین به اهمیت جنگ شناختی اشاره و اضافه کرد: جنگ شناختی سلاحی علیه افکار عمومی کشور است که سرمایه اجتماعی را نشانه گرفته به عبارتی با تغییر در هنجارها، ادراک را مورد هجوم قرار می‌دهد.

وی متذکر شد: در جنگ شناختی خبری از میدان جنگ و ادواری نیست بلکه ذهن را مورد هدف قرار داده و نیروی خودی تبدیل به دشمن می‌شود.

احمدپور اظهار کرد: در حال حاضر فضای مجازی ذوق و سلیقه را تحت تاثیر قرار داده است چراکه نطفه جنگ شناختی طوری بسته شده که اختلافات داخلی را دامن زده و دشمن را دوست بگیرند..

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید