رونمایی از جانشین قایدی و محبی در ترکیب احتمالی استقلال برای هفته اول

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶
    کد خبر :1011804
رونمایی از جانشین قایدی و محبی در ترکیب احتمالی استقلال برای هفته اول

استقلال این روزها خودش را آماده شروع فصل جدید می‌کند.

استقلال روز جمعه در هفته اول لیگ برتر به مصاف نفت آبادان خواهد رفت. این دیدار اولین تجربه رسمی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال است و آبی‌ها امیدوارند با سرمربی جدید خود شروع خوبی در لیگ بیست و سوم داشته باشند.

استقلال در شرایطی به مصاف نفت خواهد رفت که مدیریت این باشگاه هنوز موفق به جذب چند بازیکن مورد نظر جواد نکونام نشده و روزبه چشمی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. در حال حاضر با توجه به نفرات حاضر در تمرین استقلال ترکیب اصلی این تیم تا حدودی قابل حدس است.

به احتمال فراوان استقلال لیگ را با ترکیب حسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، ارسلان مطهری و مهرداد محمدی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ به نظر می‌رسد در حال حاضر قرار است محمدی و یامگا به عنوان دو وینگر آبی‌ها به جای زوج جذاب مهدی قایدی و محمد محبی به میدان بروند و نکونام امیدوار است خلاء دو ستاره بوشهری احساس نشود. البته ممکن است محمدی به دلیل مصدومیت به این دیدار نرسد که در این صورت پیمان بابایی شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید