رونمایی احتمالی از هدست واقعیت مجازی مستقل آکیلس گو در کنفرانس F8 فیسبوک

    کد خبر :247367

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده فیسبوک در نظر دارد هدست واقعیت مجازی مستقل خود با نام آکیلس گو را در جریان کنفرانس توسعه دهندگان امسال خود موسوم به F8 معرفی نماید.

بنابر گزارشی که نشریه ورایتی در این باره منتشر کرده هدست واقعیت مجازی مذکور احتمالا در جریان کنفرانس F8 رونمایی می شود که قرار است اردیبهشت ماه برگزار گردد. فیسبوک همچنین وعده داده که در جریان این رویداد «مهم ترین اخبار در رابطه با واقعیت مجازی و افزوده» را به سمع و نظر مخاطبانش می رساند.

آکلیس نخستین بار هدست واقعیت مجازی مستقل خود را در ماه اکتبر گذشته معرفی کرد. این گجت قرار است با برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اما محصول معرفی نشده یعنی آکیلس گو هدست مستقل دیگری است که بین گیر وی آر ۱۲۹ دلاری و نسخه ۴۹۹ دلاری اش قرار می گیرد و از قابلیت کنترل حرکت بی بهره است.

آکیلس گو قرار است که توسط شیائومی تولید شود و طبق شایعات به چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شده و در کنار آن ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته نسخه دیگری از این محصول نیز احتمالا معرفی می شود که به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و قیمتی بالاتر از ۱۲۹ دلار (برای مدل پایه) خواهد داشت.

گفتنی است آنطور که اخبار و شایعات نشان می دهند آکیلس همچنین هدست دیگری به نام سانتا کروز را در دست ساخت دارد که آن نیز یک محصول مستقل با قابلیت دنبال کردن حرکت است.

البته اینکه محصول فوق در برابر رقبایی نظیر وایو پرو محصول HTC که رزلوشن بالاتری نسبت به نسخه استانداردش دارد و از آداپتور بیسیم پشتیبانی میکند، چقدر شانس موفقیت دارد هنوز مشخص نشده.

از آنجا که اچ تی سی هم اکنون تمرکز ویژه ای را روی بازار محصولات پیشرفته واقعیت مجازی قرار داده است انتظار می رود که رقابت آکلیس گو با آن تا حدود زیادی دشوار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید