روزهای وحشتناکی در انتظار رژیم صهیونیستی است

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۵۲
    کد خبر :1039038
امیرعبدالهیان

وزیر خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای قطری تاکید کرد مقاومت اسلامی تاکنون با قدرت در مقابل تجاوزات رژیم اسرائیل پاسخ داده است و با این روند روزهای آینده برای رژیم اسرائیل بسیار وحشتناک خواهد بود.

به گزارش تسنیم،  امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در مکالمه تلفنی، آخرین تحولات مربوط به غزه و کرانه باختری و تهاجم جاری رژیم صهیونیستی علیه فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

 وزرای امور خارجه دوکشور با محکومیت جنایات رژیم اسرائیل علیه زنان و‌کودکان در غزه و کرانه، ضرورت توقف فوری جنایات جنگی، نسل کشی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی از سوی رژیم اسرائیل از طریق اقدام فوری جامعه بین‌المللی را خواستار شدند.

 طرفین همچنین بر ارسال گسترده کمکهای انسانی به مردم فلسطین تاکید کردند.

 وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر از تلاشهای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل برای توقف حملات رژیم اسراییل علیه ساکنان غزه حمایت کردند و قطعنامه پیشنهادی در شورای امنیت سازمان ملل در مورد تحولات غزه و کرانه باختری را بعنوان تمرکز جامعه جهانی بر راه حل سیاسی مورد توجه قرار دادند.

امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی تصریح کرد، مقاومت اسلامی تاکنون با قدرت در مقابل تجاوزات رژیم اسرائیل پاسخ داده است و با این روند روزهای آینده برای رژیم  اسرائیل بسیار وحشتناک خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید