روزبهانی: روزهای خوبی در انتظار بوکس ایران است/ رزومه مدیریتی رئیس فدراسیون برای کسی پوشیده نیست

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰
    کد خبر :218272

دارنده کمربند قهرمانی لیگ حرفه‌ای بوکس گفت: اکبر احدی توانمند است و با مدیریت خوبی که از ثوری سراغ دارم مطمئن هستم روزهای خوبی در انتظار بوکس ایران است.

احسان روزبهانی در مورد شرایط اردوهای تیم ملی بوکس، اظهار داشت: تمرینات تیم ملی بوکس در حال حاضر به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌شود و خوشبختانه همه شرایط حاکم در اردوها نسبت به دوره‌های قبل ارتقاء پیدا کرده و مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا کمبودهای بوکس را که در گذشته وجود داشت را برطرف کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون قرار است 7 نفر از ملی‌پوشان در تورنمنت بلغارستان حضور پیدا کنند، در حال حاضر تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می‌کند و 28 بهمن ماه راهی بلغارستان خواهد شد. تورنمنت بلغارستان سطح فنی بالایی دارد و امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند به مدال‌های خوش‌رنگی دست پیدا کنند. البته من در این تورنمنت حضور نخواهم داشت و راهی اردوی تمرینی کمپ آلمان خواهم شد و پس از پایان این کمپ به ملی‌پوشان تیم ملی در اردوها اضافه خواهم شد.

روزبهانی در پایان صحبت‌های خود، گفت: حسین ثوری رئیس توانمند فدراسیون بوکس 15 سال رئیس ورزش استان سیستان و بلوچستان و هیات بوکس این استان بوده است و رزومه مدیریتی او برای اهالی ورزش پوشیده نیست، من ارتباط بسیار خوبی با رئیس فدراسیون بوکس دارم و حتی پیش از انتخابات ریاست فدراسیون بوکس نیز به همه دوستان اعلام کردم که به غیر از ثوری به فرد دیگری رای نخواهم داد، در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس به عنوان نماینده ورزشکاران به ثوری رای دادم و با افتخار هم این موضوع را به همه اعلام کردم. بنده علاوه بر اینکه به ثوری به عنوان رئیس فدراسیون احترام می‌گذارم به عنوان یک دوست نزدیک برای من قابل احترام است.

به گزارش فارس ، دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون، خاطرنشان کرد: بوکس با اتفاقاتی که در گذشته رخ داده کار سختی را پیش رو دارد اما اکبر احدی توانمند است و با مدیریت خوبی که از ثوری سراغ دارم مطمئن هستم روزهای خوبی در انتظار بوکس ایران است. امیدوارم که در مسابقات پیش رو با موفقیت بوکس تیر بد نظران به سنگ بخورد. همه نفرات حاضر در فدراسیون و تیم ملی متحد شده‌ایم تا روزهای درخشان را در بوکس رقم بزنیم، من از مسئولان فدراسیون به خاطر شیطنت‌هایی که شده عذرخواهی می‌کنم و آرزوی روزهای درخشان را برای آنها دارم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید