روحانی: دولت مصمم به حل معضل افزایش قیمت مسکن است

  • سیاسی
  • جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۴۹
    کد خبر :722237

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز جمعه درگفت‌وگو با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه های این وزارتخانه، ازوی خواست تا طرح ها و دستورالعمل های لازم برای حل معضل و کنترل قیمت مسکن را برای بررسی، تصویب و تسریع در اجرا به جلسه روز یکشنبه ستاد اقتصادی دولت ارائه کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: شایسته نیست که مردم در این شرایط دچار معضل مسکن و افزایش قیمت آن باشند و دولت مصمم است که با برنامه ریزی، این مشکل را به سرعت حل وفصل شود.

روحانی همچنین تسریع در اجرای طرح «اقدام ملی تامین مسکن» در کشور را حائز اهمیت دانست و بر ضرورت همکاری با پیمانکاران و ارائه تسهیلات و زمین ارزان قیمت در این طرح در راستای کمک به رونق بازار مسکن و جلوگیری از ایجاد تنگنا و فشار بر مردم در این بخش تاکید کرد.

به گزارش فارس،رئیس جمهور با اشاره بر ضروت تلاش برای تسریع در تکمیل و بهره برداری از طرح ها و پروژه هایی که در رفت وآمد مردم و افزایش حمل و نقل کالا و بار در کشور تحول ایجاد می کند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در سال جهش تولید همچون سال های گذشته شاهد تحول در توسعه حمل و نقل ریلی و جاده ای در کشور باشیم.

روحانی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا تخلیه بار در پایانه‌ها تسریع شده و با همکاری گمرک کالاهای اساسی با سرعت در اختیار مردم قرار بگیرد تا مردم نسبت به تامین این کالاها دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

رئیس جمهور همچنین از تمامی فعالان، دست اندرکاران و عوامل حوزه حمل و نقل باری و مسافربری شهری و برون شهری، ریلی و هوایی که علی رغم شرایط سخت شیوع کرونا همچنان به خدمت رسانی ادامه داده و در کنار مردم قرار دارند، تقدیر و تشکر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید