رهایی گروگان در کمتر از 5 ساعت در میناب

  • حوادث
  • پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳
    کد خبر :131213

دختربچه‌ای 5 ساله که توسط آدم‌ربایان گروگان گرفته‌شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب در کمتر از 5 ساعت آزاد و در کمال سلامت به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

سرهنگ محمد رستمی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت ‌‌یکی از شهروندان مبنی بر اینکه دختربچه 5 ساله‌اش برای بازی به همراه خانواده‌اش به پارک رفته و توسط آدم‌ربایان ربوده‌شده،پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

‌وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن دو نفر از گروگان گیران را شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق شدند آنان را دستگیر و گروگان 5 ساله را صحیح و سالم آزاد و به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانند.

‌سرهنگ رستمی اظهار کرد: آدم‌ربایان درخواست مبلغی وجه نقد از خانواده این دختربچه داشتند که پلیس پیش از هر اقدامی و در قالب یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کرد.

‌این مسئول انتظامی باهدف پیشگیری از وقوع حوادث مشابه از عموم مردم شهرستان خواست:از فرستادن کودکان خود به پارک و محل‌های شلوغ به‌تنهایی و بدون حضور والدین خودداری کرده و مراقب آنان باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن 110 پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید