رمزگشایی از مرگ مشکوک پسر مشهدی

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳
    کد خبر :281975

کارآگاهان جنایی در حال تحقیق درباره قتل پسری جوان و مرگ مشکوک زنی نوعروس هستند.

روزنامه شرق نوشت:ساعت دو بعدازظهر یکشنبه گذشته مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از انتشار بوی تعفن از یک آپارتمان و غیبت صاحبخانه مطلع و برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

آپارتمان مدنظر واحدی در طبقه سوم ساختمان بود و مأموران بعد از اینکه مطمئن شدند هیچ راهی برای ورود به آپارتمان وجود ندارد، با اخذ دستور قضائی از آتش‌نشانان برای ورود به آپارتمان کمک خواستند. مأموران کلانتری و آتش‌نشانی پس از ورود به خانه، در حالی با جسد پسر جوان در تختخوابش مواجه شدند که کیسه‌ای نایلونی روی سرش کشیده و سیمی دور گردنش پیچیده شده بود.

با به‌دست‌آمدن این نتیجه، مأموران موضوع را به بازپرس کشیک قتل تهران خبر دادند. به‌ دنبال اعلام این خبر، بازپرس منافی‌آذر دستور حفظ صحنه جرم و انجام تحقیقات از شاهدان و اهالی ساختمان را صادر کرد و به تیم تحقیق جنایی پلیس آگاهی تهران و پزشکی قانونی نیز دستور داد راهی محل حادثه شوند. خود او نیز برای نظارت بر روند تحقیقات، به محل کشف جسد رفت.

در بررسی اولیه کارشناسان پزشکی قانونی، مشخص شد از زمان مرگ مقتول حدود سه روز گذشته و همین موضوع باعث ایجاد بوی تعفن در جسد شده است. همچنین در بررسی‌های صورت‌گرفته از سوی مأموران کلانتری که پیش از رسیدن بازپرس انجام شده بود، مشخص شد متوفی پسر 21ساله‌ای است که از دو سال قبل برای کار و تحصیل از مشهد به تهران آمده بود.

در این مدت نیز با خانواده‌اش در تماس بوده؛ اما از سه روز قبل، به تلفن‌های خانواده‌اش جواب نداده است. به همین دلیل، خانواده پسر جوان که از این ماجرا نگران شده بودند، با یکی از اقوام تماس گرفتند و درخواست کردند از او خبری بگیرد و اگر لازم شد وارد خانه پسرشان شود تا از سرنوشت او باخبر شوند.

از آنجایی که پسر جوان در را باز نکرده و بوی تعفن نیز به مشام می‌رسید، این فرد موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داد.

در بخش دیگری از بررسی‌ها، تیم تحقیق در بازرسی از خانه، مدارکی پیدا کردند که نشان می‌داد پسر جوان قصد مهاجرت به فرانسه را داشته است. به‌این‌ترتیب، این فرضیه که پولی برای این کار کنار گذاشته و قتل با هدف سرقت صورت گرفته باشد، به‌عنوان یکی از فرضیات مطرح شد. این در حالی بود که نشانه‌ای از ورود به زور وجود نداشت و از سویی احتمال مرگ خودخواسته نیز از مجموعه فرضیات حذف نشد.

درحال‌حاضر با توجه به مرگ مشکوک پسر جوان، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی دقیق علت مرگ و ادامه تحقیقات پلیسی را صادر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید