رقابت ۷۸۷ ووشوکار در جام پانزدهم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱
    کد خبر :626184

پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان در حالی شنبه آینده آغاز می‌شود که ووشوکاران ۱۰۲ کشور جهان عازم چین محل برگزاری این مسابقات هستند.

 

در پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان ۷۸۷ ووشوکار به مدت چهار روز به میزبانی چین در سالن «مین هانگ» شهر شانگهای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. از این تعداد ۳۳۴ ووشوکار در بخش ساندا و ۴۵۳ ووشوکار نیز در بخش تالو به رقابت خواهند پرداخت.

 

بر اساس اطلاعات درج شده بر روی سایت فدراسیون جهانی چهارشنبه ۲۴ مهرماه جلسات کمیته های تخصصی فدراسیون جهانی از جمله پزشکی، سنتی، داوران، زنان، ورزشکاران و … برگزار می شود. پنجشنبه ۲۵ مهرماه کلاس هماهنگی داوران و سی و ششمین جلسه هیات اجرایی انجام می شود.

 

جمعه ۲۶ مهرماه تمرین تیم ها، کلاس هماهنگی داوران، کنگره فدراسیون جهانی، جلسه کمیته فنی، قرعه کشی مسابقات (از ساعت ۱۶ الی ۱۷ به وقت محلی) و مراسم افتتاحیه از ساعت ۱۹ الی ۲۰ برگزار می شود. این دوره از مسابقات در ۱۳ فرم تالو مردان، ۱۳ فرم تالو زنان، ۱۳ وزن ساندای مردان و هفت وزن ساندای زمان انجام خواهد شد.

 

مسابقات نیز روز شنبه ۲۷ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ رسما آغاز می شود. طبق برنامه مسابقات به مدت چهار روز و هر روز در سه نوبت سه ساعته برگزار می شود. از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ مسابقات تالو و ساندا، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ مبارزات بخش ساندا و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ نیز مسابقات هر دو بخش تالو و ساندا برگزار می شود.

 

بیشترین شرکت کننده به فرم «چانگ چوان» مردان با ۸۹ شرکت کننده اختصاص دارد. در بخش زنان نیز این فرم با ۴۵ تالوکار بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است. در بخش ساندا تاکنون لیستی منتشر نشده ولی به نظر می رسد وزن ۶۵ کیلوگرم با ۴۶ سانداکار بیشترین شرکت کننده را دارد.

 

به گزارش مهر، تیم ملی ووشو ایران چهارشنبه هفته جاری برای حضور در این دوره از مسابقات با پروازی مستقیم راهی شانگهای می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید