رایگان شدن مترو برای بانوان در روز مادر

    کد خبر :1045426
مترو+تهران

مریم اردبیلی؛ مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران در نشست خبری تشریح برنامه‌های “هفته بزرگداشت مقام زن و مادر”  با بیان اینکه پویش “قدردانیم” در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این هفته تخفیف‌ها برای بانوان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به استفاده رایگان مترو و اتوبوس در 13 دی‌ماه اشاره کرد.

وی گفت: استفاده رایگان از پردیس‌های سینمایی ملت، راگا و تماشا در روز 13 دی و بازدید رایگان از برج میلاد از 13 تا 16 دی‌ماه به شرط رزرو اینترنتی برای بانوان رایگان خواهد بود.

اردبیلی تصریح کرد: شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد نیز برای بانوان از 13 تا 19 دی ماه برنامه‌های پیش‌بینی کرده است که می‌توان به تخفیف 40 درصدی بازدید از گنبد مینا، تخفیف 50 درصدی شهربازی، بازدید رایگان از کتابخانه نادر ابراهیمی، تخیفی 35 درصدی استخر 4 فصل بوستان بهشت مادران  و تخفیف 15 درصدی مجموعه باغ غذا در 13 و 14 دی‌ماه اشاره کرد.

مدیرکل امور زنان  و خانواده شهرداری تهران افزود: در هفته گرامیداشت مقام زن و مادر،  18 پروژه مخصوص بانوان  در 12 منطقه با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد. همچنین حدود 10 کوثر کارآفرینی افتتاح می‌شود و شهردخت شماره 2 منطقه 6 آغاز به کار خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید