راه حل های نوین کاربردی در دیجیتال مارکتینگ

    کد خبر :976533

احتمالا همه شما حداقل برای یک بار کلمه ایمیل و پیامک تبلیغاتی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، گوگل ادز و غیره به گوش شما خورده است. اما به نظرتان در این فضای پر از رقابت دیجیتال مارکتینگ این ها تنها مواردی هستند که وجود دارند؟ قطعا اینطور نیست.

هدف ما از نوشتن این مطلب آشنایی با راه حل ها نوین کاربردی در دیجیتال مارکتینگ است. بنابراین اگر می خواهید به کسب و کارتان رونق بدهید و پیشرفت کنید تا پایان با آژانس بازاریابی دیجیتال هم سایت همراه باشید.

راه حل های نوین کاربردی در دیجیتال مارکتینگ

همه ما می دانیم که برای رسیدن به اهداف بازاریابی باید از تکنولوژی های مدرن و بروز دیجیتال مانند وبسایت، ایمیل، موتورهای جستجو، فضای مجازی، اپلیکیشن ها و … بهره ببریم. انتخاب استراتژی مناسب در دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا محصول یا خدمات خود را از طریق مسیرهای آنلاین معرفی کنید. بدون یک استراتژی مناسب برند شما شناخته نخواهد شد و در نتیجه از میدان رقابت خارج می شوید و رقبای شما در یک چشم به هم زدن سهم شما  را از بازار برای خود بر می دارند.

در همچین شرایطی تسلط داشتن بر روش های بروز دیجیتال مارکتینگ می تواند برگ برنده شما باشد. اما باید توجه داشته باشید که ذات انسان همیشه در برابر تغییر مقاومت می کند و این مورد هم استثنا نیست. برای مثال بسیاری تصور می کنند این روش های بازاریابی هزینه بالایی دارند در حالی که اینطور نیست.

در واقع می توان گفت این نوع و شیوه از مارکتینگ نرخ بازگشت سرمایه بالاتری دارد و نسبت به روش های سنتی مزایای بیشتر و هزینه و دردسر کمتری دارد.

شیوه های جدید دیجیتال مارکتینگ

اگر می خواهید از این قطار پر سرعت جا نمانید، باید همیشه استراتژی های بازاریابی خود را بررسی کنید و در صورت نیاز تغییری در آن ایجاد کنید.

در ادامه مقاله سعی می کنیم تعدادی از شیوه های نوین دیجیتال مارکتینگ را به شما معرفی کنیم که انتظار داریم در سال های نه چندان دور اهمیت بیشتری پیدا کنند و تاثیر گذار تر باشند.

هوش مصنوعی (AI)

اگر به دور و بر خود نگاه کرده باشید متوجه می شوید که هوش مصنوعی به نوعی در همه امور روزانه زندگی شما از جستجو در اینترنت برای پیدا کردن فیلم مورد علاقه تا خرید هر چیزی که فکرش را بکنید یا هر کار دیگری نقش دارد. موردی که نقش هوش مصنوعی در بحث شیوه های نوین بازاریابی برجسته می کند، قابلیت شگفت انگیز آن در شناخت و پیش بینی الگوهای رفتاری بازار است.

برای مثالAI  می تواند پیش بینی کند مشتریان شما چه خواسته ای دارند. این کار را با تحلیل داده های جمع آوری شده از سایت یا وبلاگ شما انجام می دهد و در نتیجه پی می برد که مخاطبان شما بیشتر دنبال چه چیزی هستند.

محتوای ویدیویی

می دانیم که تولید محتوای ویدیویی جز راه حل های نوین بازاریابی محسوب نمی شود. اما توجه کنید که این شیوه به قدری محبوب است که مخاطبان از برندها این مورد را انتظار دارند. این انتظار باعث شده تا این شیوه هنوز هم بین راه حل های نوین بازاریابی باقی بماند و طرفداران خود را داشته باشد.

همکاری با رقبا

شاید برایتان عجیب باشد که بخواهید با رقیب خود همکاری کنید، حق هم دارید. در این شیوه برای اینکه هزینه ها را به حداقل برسانیم و فروش را افزایش دهیم، دو مجموعه که در یک حوزه کار می کنند یا تبلیغی را انجام می دهند. مثلا از یک پست اینستاگرامی مشترک می توان به عنوان نمونه ای از این روش نام برد.

محتوای تعاملی

با دانستن این موضوع که هر روز حجم زیادی محتوا منتشر می شود و این احتمال وجود دارد که کاربران محتوای شما را نبینند یا حتی آن را نادیده بگیرند. به همان شکل که محتوای سنتی دیگر کاربرد خود را از دست داده است، بهره بردن از محتوای تعاملی برای افزایش فروش اهمیت بیشتری پیدا می کند.

آزمون ها، نظرسنجی ها، واقعیت افزوده، مینی گیم ها و موارد دیگر ازجمله نمونه های محتوای تعاملی هستند که از طریق بعدهای بیشتر مثل عناصر قابل کلیک و … مخاطب شما را درگیر می کند و باعث می شود زمان بیشتری را در سایت شما بماند.

تجربه بهتر خدمات بازاریابی دیجیتال با هم سایت

هدف ما در مجموعه دیجیتال مارکتینگ هم سایت همیشه بر این بوده  که به شما مخاطبان عزیز در حوزه هایی مانند دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، سئو وب سایت، انجام انواع تبلیغات اینترنتی و بسیار موارد دیگر کمک کنیم. برای ارتباط با ما کافی است فقط وارد سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت شوید و با پشتیبانی آنلاین یا شماره های موجود تماس بگیرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید