راهرویی از تصاویر ویدئویی با نمایشگرهای منعطف و بدون قاب

    کد خبر :196688

دره کنیون (Grand Canyon) ساخته شده با پنل‌های منعطف و بدون قاب OLED ال‌جی بازدیدکنندگان نمایشگاه CES را شگفت‌زده کرد.

ساختار منحصربه‌فرد پنل‌های OLED ال‌جی به خاطر منعطف بودن، بازدیدکنندگان نمایشگاه CES ۲۰۱۸ را شگفت‌زده کرد.

این پنل های برگرفته از ساختار دره کنیون (Grand Canyon) نزدیک به سه متر ارتفاع دارد و از ۲۴۶ پنل بدون قاب OLED در آن استفاده شده که به صورت محدب و مقعر در این ساختار قرار گرفته و باعث شدند ده‌ها هزار بازدیدکننده از این نمایشگاه یک تجربه استثنایی از دیدن یکی از عجایب طبیعت داشته باشند.

ال جی مدعی شده که در فناوری OLED از پیکسل‌های خود نور ده استفاده می‌کند تا کنترل کاملی روی روشنایی تصویر و کیفیت آن به وجود بیاید و به خاطر عدم وجود یک منبع نور مجزا این پنل‌ها بسیار سبک، باریک و منعطف هستند.

با استفاده از این فناوری، پنل‌های بدون قاب ال‌جی برای امور تجاری بسیار مناسب بوده و می‌توانند با انعطاف‌پذیری خود کاملا مطابق نیاز شخصی‌سازی شوند. این کار باعث شده تا این پنل‌ها علاوه بر تبدیل شدن به یک اثر هنری، یک تابلوی تبلیغاتی بسیار کاربردی باشند.

دره کنیون (Grand Canyon) ساخته شده با پنل‌های OLED ال‌جی از ۹۰ پنل مقعر و ۱۵۶ پنل محدب بدون قاب تشکیل شده است. بازدیدکنندگان نمایشگاه CES۲۰۱۸ می‌توانند در راهروی پیچ و خم دار ۲۸ متری این ساختار حرکت کرده و جذابیت تصویر تولید شده توسط ۲ میلیارد پیکسل خود نورده OLED را تجربه کنند.

این تجربه ویدئویی خارق‌العاده که صحنه‌های طبیعی تاثیرگذاری مثل جنگل، قطب، آبشار، کولاک و غیره را به نمایش می‌گذارد و به وسیله صدای Dolby Atmos که در تلویزیون‌های ۲۰۱۸ ال‌جی به کار گرفته شده است، تجربه دیدن این تصاویر را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

به گزارش مهر، در این صفحه‌نمایش‌ تصویری از رنگهای مشکی مطلق و سایر رنگها بدون افت کیفیت در هر زاویه ای دیده می شود و امکان روشن و خاموش کردن هر پیکسل به صورت مجزا از طریق فناوری OLED وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید