ال جی مانیتور منحصربفرد DualUp را معرفی کرد

    کد خبر :873001

ال جی یک مانیتور عجیب و غریب با نام DualUp معرفی کرده که با ابعاد تصویر منحصر به فرد 18 به 16 ، تلفیقی از دو نمایشگر 21.5 اینچی بوده که روی هم قرار گرفته است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_به تازگی شرکت ال جی فرمت جدیدی از مانیتورهای حرفه‌ای خود با نام DualUp را معرفی کرده که دارای ابعاد تصویر 18 به 16 است. در واقع مانیتور جدید ال جی از دو نمایشگر 21.5 اینچی تشکیل شده که روی هم قرار گرفته‌اند و فضای دید گسترده‌ای را پیش چشمان کاربران قرار می‌دهند.

مانیتور جدید ال جی که با شماره مدل 28MQ780 معرفی شده در واقع یک نمایشگر 27.6 اینچی بوده که با وضوح 2560 در 2880 پیکسل، 300 نیت روشنایی دارد و 98 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

دستگاه جدید قابلیت اتصال به پایه Ergo ال‌جی را هم داشته و می‌توان آن را روی میز قرار داد تا فضای کمتری اشغال کند. ال جی اعلام کرده این مانیتور علاوه بر بهره‌وری بالا و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد با طراحی منحصر به فرد دارای مزایای ارگونومیک بوده و موجب کاهش درد گردن در استفاده طولانی‌مدت از آن می‌شود.

ال‌ جی هنوز قیمت مانیتور DualUp را اعلام نکرده اما این تنها محصول جدید رونمایی شده نیست و این شرکت نمایشگر 32 اینچی   UltraFine با وضوح 4K را هم به روی صحنه آورده است.

آنطور که ال جی ادعا می‌کند، نمایشگر مذکور با نسبت تصویر 16:9 عنوان اولین پنل مشکی نانو IPS را به یدک می‌کشد. UltraFine با حداکثر روشنایی 400 نیت و کنتراست 2000:1 قادر به نمایش واقعی رنگ‌ها بوده و از یک سنسور کالیبراسیون خودکار بهره می‌برد تا کاربران اطمینان حاصل کنند در هنگام ویرایش عکس‌ یا ویدیو یا کار بر روی طراح‌های گرافیکی، رنگ‌های واقعی را مشاهده می‌کنند.

هر دو مانیتور جدید ال‌جی شامل دو درگاه HDMI و سه درگاه USB-C بوده اما خبری از پورت‌ Thunderbolt نیست. مانیتورهای جدید به فناوری شارژ با توان 96 وات مجهز شده‌اند و می‌تواند وسایل جانبی و حتی لپ‌تاپ‌ها را از طریق درگاه USB شارژ کنند.

ال جی اعلام کرده که جزئیات بیشتری در مورد هر دو محصول جدید خود را در جریان نمایشگاه CES 2022 که 4 ژانویه (14 دی) برگزار می‌شود، منتشر خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید