رئیس شورای رقابت منصوب شد

    کد خبر :895775
رئیس شورای رقابت منصوب شد

وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در اجرای تبصره (1) بند (الف) ماده (53) قانون اصلاح موادی از برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قانون سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی، محمدرضا سید نورانی با رأی اکثریت شورای رقابت به ریاست این شورا و مرکز ملی رقابت انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن اعلام مطلب بالا بیان کرد: محمدرضا نورانی، رئیس جدید شورا و مرکز ملی رقابت، پیش از این به عنوان صاحب نظر اقتصادی عضو این شورا بود. وی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و دارای دکترای اقتصاد با گرایش بخش عمومی، اقتصاد سنجی و اقتصاد نظری و کارشناسی ارشد اقتصاد با گرایش اقتصاد بین الملل، اقتصاد نظری و اقتصاد اسلامی از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی رشته اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی است.

از اهم سوابق علمی و اجرایی رئیس جدید شورای رقابت می توان به مدیریت گروه اقتصاد نظری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه در سال‌های ۱۳۸۱-۱۳۸۵، مدیریت گروه اقتصاد اسلامی پردیس دانشگاه علامه طباطبائی از سال ۱۳۹۳ تاکنون، عضویت در شورای پژوهشی سازمان بازرسی کشور از سال ۱۳۸۸ تاکنون، مشاور امور اقتصادی در شرکت ایران خودرو و نائب رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید