ذوالقدر: برای بار ترافیک شهر تهران و آلودگی هوا فکری اساسی شود

    کد خبر :645080
برای بار ترافیک شهر تهران و آلودگی هوا فکری اساسی شود

نماینده مردم تهران در مجلس آلودگی هوای تهران را بی‌سابقه توصیف کرد و گفت که باید فکری اساسی برای بار ترافیک شهر تهران و آلودگی هوا انجام شود.

 

سیده فاطمه ذوالقدر، با اشاره به آلودگی هوای پایتخت در روزهای اخیر گفت: در حال حاضر آلودگی هوای تهران بی‌سابقه است و حجم ترافیک در داخل شهر نیز زیاد شده و به نظر می‌رسد این آلودگی به خاطر تردد زیاد خودروهاست.

 

وی با بیان اینکه «طرح زوج و فرد و طرح ترافیک جدید خیلی موفق نبوده و مردم از آن ناراضی هستند»، افزود: امسال آلودگی هوا خیلی زود شروع شده و باید کمیته اضطرار و کمیته بحران هرچه سریعتر تشکیل شود و شورای شهر و شهرداری تهران نیز تصمیمات لازم را در این باره اتخاذ کنند تا این معضل برطرف شود.

 

ذوالقدر ادامه داد: تعطیلی مدارس راهکار نیست بلکه یک اقدام موقتی است، نمی‌شود هر روز مدارس را تعطیل کرد چرا که این امر مشکلات دیگری را به وجود می‌آورد.

 

این عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه «میزان آلودگی هوا و ترافیک تهران از سال گذشته بیشتر شده»، بر ضرورت تشکیل جلسه مجمع نمایندگان تهران و بررسی علل و دلایل پدیده آلودگی هوا تاکید کرد و گفت که باید فکر اساسی برای بار ترافیک شهر تهران و آلودگی هوا کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید