«دیک ادوکات» گزینه جدی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷
    کد خبر :528791
دیک ادوکات

یک روزنامه اسکاتلندی فاش کرد که دیک ادوکات سرمربی هلندی به شدت مدنظر مسئولان فدراسیون فوتبال ایران قرار دارد تا جایگزین کارلوس کی‌روش شود.

به گزارش بازتاب، روزنامه «ساندی پست» اسکاتلند در خبری به بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اسکاتلند پرداخته و ناخواسته اشاره‌ای به تیم ملی ایران داشته است.

این روزنامه نوشت: «دیک ادوکات آخرین نام بزرگی است که برای سرمربیگری به تیم اسکاتلند ارتباط داده شده است. این مربی هلندی برای مذاکره مدنظر اتحادیه فوتبال اسکاتلند است… همچنین علاقه مندی شدیدی از سوی ایران برای جذب ادوکات وجود دارد چرا که ایران این مربی ۷۱ ساله را برای هدایت تیم ملی این کشور می‌خواهد؛ آنهم بعد از پایان قراردادش با تیم اوترخت در ماه ژوئن.»

فدراسیون فوتبال ایران بعد از پایان جام ملت‌های آسیا با کارلوس کی روش قطع همکاری کرد و تیم ملی با گذشت چند ماه همچنان بدون سرمربی است. در این مدت گزینه‌های زیادی برای نیمکت ایران مطرح شده و ادوکات آخرین گزینه‌ای است که رسانه‌های خارجی به آن پرداخته اند.

ادوکات سابقه کار در تیم‌های ملی فوتبال هلند، امارات، صربستان، کره جنوبی و بلژیک را دارد و در باشگاه‌های مختلف کار کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید