اولین اطلاعات از دو گوشی گلکسی M02 و گلکسی A02 لو رفت

    کد خبر :752807

روز گذشته اولین اطلاعات از دو گوشی معرفی‌نشده‌ی سامسونگ به‌ نام‌های گلکسی M02 و گلکسی A02 به بیرون درز کرد؛ گوشی‌های رده‌پایینی که مشخص نیست کی راهی بازار می‌شوند.

به ‌نظر می‌رسد سامسونگ خودش را برای معرفی اعضای جدید خانواده گوشی‌های سری M و سری A آماده می‌کند. به‌تازگی سامسونگ مجوزهای مختلفی دریافت کرده است که در بین آن‌ها شماره مدل‌های SM-A025F/DS، SM-A025F، SM-M025F/DS، SM-A025M/DS و SM-A025M دیده می‌شود. گفته می‌شود این شماره مدل‌ها برای گوشی‌های گلکسی M02 و گلکسی A02 است. حتی مشخص شده که این دو گوشی یک مدل مجوز دریافت کرده‌اند و به همین دلیل احتمال می‌رود این دو محصول درواقع یک گوشی باشند که در منطقه‌های مختلف با اسم متفاوتی راهی بازار می‌شوند.

بخشی از مشخصات گوشی گلکسی A02 قبلا فاش شده بود و با برخی مشخصات سخت‌افزاری آن آشنا شده بودیم. به‌احتمال زیاد این گوشی دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و تراشه اسنپ‌دراگون هم در آن به کار می‌رود.

به گزارش زومیت، اطلاعات فاش‌شده به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی A02 به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت HD+ مجهز شده است و شاید تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ در آن استفاده شود. باتری گوشی جدید سامسونگ به‌احتمال زیاد ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کند. شایعات می‌گویند دوربین پشت این تلفن همراه هوشمند از دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است. گفته شده این گوشی با قیمت ۱۳۰ دلار راهی بازار می‌شود. هنوز مشخص نیست سامسونگ گوشی جدید خود را کی معرفی می‌کند؛ اما بعید به ‌نظر می‌رسد که تغییرات زیادی در مشخصات سخت‌افزاری آن ایجاد شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید