دو ایرانی در تیم منتخب فصل لیگ پرتغال/عکس

  • آرشیو
  • جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹
    کد خبر :811935
تیم منتخب فصل لیگ پرتغال

مهدی طارمی و امیر عابدزاده در تیم منتخب فصل لیگ پرتغال قرار گرفتند.

هواسکورد تیم منتخب خود از فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ پرتغال را اعلام کرد که در این بین پنج بازیکن از اسپورتینگ لیسبون و دو بازیکن از پورتو و بنفیکا حضور دارند. یکی از نمایندگان پورتو در این تیم منتخب، مهدی طارمی است که با نمره ۷.۳ در کنار سفروویچ در خط حمله این تیم منتخب قرار گرفته است. در دروازه نیز هواسکورد امیر عابدزاده، دروازه بان ایرانی ماریتیمو را با نمره ۶.۸ به عنوان بهترین دروازه بان فصل انتخاب کرده است.

مهدی طارمی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ پرتغال و اولین فصل خود در پورتو، ۳۴ بازی برای این تیم انجام داد که در ۲۶ بازی فیکس بود و توانست ۱۶ گل و ۱۱ پاس گل به نام خود ثبت کند. همچنین طارمی ۵ پنالتی نیز در این فصل برای پورتو گرفت. طارمی در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ در صدر جدول بهترین گل سازان لیگ پرتغال قرار گرفت و از نظر مجموع گل و پاس گل نیز با اختلاف ۲ گل یا پاس گل نسبت به سفروویچ در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ امیر عابدزاده، دروازه بان ۲۸ ساله و ایرانی ماریتیمو نیز علی رغم عملکرد بد این تیم در این فصل لیگ پرتغال و قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول ۱۸ تیمی پرتغال، توانست در ۲۹ بازی برای ماریتیمو ۱۰ کلین شیت داشته باشد. امیر عابدزاده در این فصل ۳۴ گل دریافت کرد و ۹۳ سیو داشت و بارها ناجی تیمش شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید