دومین مصدومیت عامل از دست رفتن جام ملت ها برای عزت اللهی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ۹:۰۵
    کد خبر :452111

هافبک تیم ملی به دلیل اینکه در یکی از تمرینات تیمش دوباره از همان ناحیه آسیب دید جام ملتهای آسیا را از دست داد.

سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت جام ملت ها را از دست داد. بعد از آسیب دیدگی او خیلی ها تصور می کردند نهایتا دو ماه دیگر به میادین بازگردد ولی حالا این سوال پیش آمده چطور مدت زمان مصدومیت او اینقدر طول کشیده است؟ عزت اللهی اخیرا بهبود پیدا کرده بود و پس از آن به تمرینات تیم ردینگ برگشت. ظاهرا پزشکان در پیش بینی زمان بازگشت اشتباه کرده بودند چراکه سعید عزت اللهی این بار در جریان تمرینات تیم باشگاهی دوباره از همان ناحیه آسیب دید تا احتمالا دو ماه دیگر هم به دور از میادین باشد.

خبر دیگر از تیم ملی این است که هنوز هیچکس نمی داند کاوه رضایی مهاجم تیم ملی تا چه زمان از میادین به دور خواهد بود. حتی باشگاه بروژ بلژیک هم توضیح شفافی درباره مصدومیت این بازیکن نداده است ولی اگر قرار بود کی روش و کادر پزشکی ایران او را تست کنند مثل سعید عزت اللهی به اردوی قطر اضافه می شد ولی این بازیکن در قطر حاضر نشد تا شایعه دعوت نشدن او جدی تر شود.

به گزارش فارس ، روز گذشته پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، وحید امیری و امیر عابدزاده به عنوان آخرین لژیونرها به اردوی تیم ملی در قطر اضافه شدند.

شب گذشته سعید عزت اللهی، علی کریمی، علی علیپور،سید حسین حسینی و محمدرضا خانزاده قطر را به مقصد انگلستان و تهران ترک کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید