دورهمی استارت آپ‌ها در بخش کدهای تخفیف تخفیفان

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵
    کد خبر :329098

شرکت تخفیفان در جهت گسترش همکاری با شرکت‌های معتبر و استارت‌آپ‌های تازه نفس و خلاق بازار کشور در جهت خرید به صرفه‌تر و استفاده بیشتر مردم از این وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، پیشنهاد‌های شگفت انگیزی ارائه می‌دهد.

به گزارش بازتاب– یکی از اهدافی که توسط شرکت تخفیفان دنبال می‌شود، گسترش همکاری با شرکت‌های معتبر و استارت آپ‌های تازه نفس و خلاق بازار کشور در جهت خرید به صرفه‌تر و استفاده بیشتر مردم از این وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها است. این شرکت‌ها از دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است گرفته تا استارت آپ‌های موفقی نظیر ریحون، اتاقک، مستر بلیط، آچاره، بیمی لاین و… است.

نتیجه گسترش همکاری شرکت تخفیفان با شرکت‌های مذکور، ارائه کدهای تخفیفی است که توسط شرکت تخفیفان و در صفحه مربوط به کدهای تخفیف قرار گرفته شده است.

در ادامه مطلب به‌صورت جزئی‌تر به بررسی و مطالعه در خصوص کد تخفیف و کد تخفیف ریحون و کد تخفیف دیجی کالا و فیلمیو پرداخته می‌شود.

اولین وب‌سایتی که به بررسی آن در خصوص کوپن تخفیف و کد تخفیف پرداخته می‌شود، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که تقریباً همه حداقل یک‌بار تجربه خرید از آن را داشته‌اند.

فروشگاه دیجی کالا از جمله قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی است که راه‌اندازی شده است و امروزه از جمله مهم‌ترین وپربازدیدترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور محسوب می‌شود.

کیفیت و ارائه خدمات و محصولات برتر ارائه‌شده در دیجی کالا ازجمله اهداف اصلی فروشگاه دیجی کالا بوده که تاکنون نیز در این امر موفق بوده است. از جمله دلایلی که می‌توان شرکت دیجی‌کالا را یک شرکت بزرگ و پیشرو در زمینه کد تخفیف بیان کرد همکاری این شرکت با تعداد بسیار زیادی از فروشندگان است که سبب محبوبیت این شرکت شده است.

اگر قصد خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را دارید می‌توانید کالای خود را با قیمتی کمتر بخرید. برای این کار فقط کافی است تا به قسمت کد تخفیف دیجی کالا در سایت تخفیفان مراجعه کنید.

کد تخفیف فیلمو؛ بی قفه فیلم ببنید!

با کد تخفیف فیلیمو می‌توانید به سادگی هزاران فیلم و سریال متنوع ایران و جهان را به صورت آنلاین تماشا کنید. فیلیمو یک سرویس آنلاین تماشای فیلم است که توسط سرویس اشتراک ویدیو آپارات بنا شده و امروز خرید اشتراک فیلیمو با کد تخفیف فیلیمو به سادگی امکان پذیر است.

مهمترین ویژگی فیلیمو هماهنگی کیفیت پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت شما است تا فیلم در هنگام تماشا قطع نشود. البته فیلیمو با کیفیت HD تمام فیلم‌ها را برای شما پخش خواهد کرد و از بابت کیفیت فیلم هیچ جای نگرانی نخواهید داشت.

یک ویژگی دیگر و فوق‌العاده فیلیمو در این است که  به راحتی می‌توانید با اینترنت ایرانسل، همراه اول، مبین‌نت، های وب، پارس آنلاین، آسیا تک و فن آوا به صورت رایگان و نامحدود و بدون مصرف ترافیک، آنلاین فیلم و سریال تماشا کنید. این سرویس آنلاین فقط مختص فیلم و سریال‌های داخلی و ایرانی نیست. با کد تخفیف فیلیمو، شما به سریال و فیلم‌های محبوب خارجی نیز دسترسی دارید و امکان تماشای آن‌ها به صورت دوبله شده یا با زیرنویس را خواهید داشت.

کد تخفیف ریحون، سفارش از بهترین رستوران‌ها و فست فودها

ریحون یک سرویس‌ سفارش آنلاین غذا است که برای شما بهترین رستوران‌های تهران رو در یک جا جمع کرده است. با کد تخفیف ریحون این امکان را دارید که از رستوران‌های به‌نامی مثل رستوران محفل، رستوران اکبرجوجه، سفره خانه سنتی خان دایی و صدها رستوران خوب دیگر در سطح شهر لذت ببرید.

هر زمانی که احساس گرسنگی کردید و هوس یک غذای خوشمزه را کردید  یا یک مهمان ناخوانده داشتید دیگر نیازی به نگرانی نیست. با ریحون  و کد تخفیف ریحون در هر زمانی از شبانه روز قادر خواهید بود که غذای مورد علاقه‌ را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین قیمت پیداکنید، سفارش دهید و تحویل بگیرید.

برای راحتی شما، امکان پرداخت آنلاین و پرداخت درب منزل نیز وجود دارد. با ریحون فقط باید نام محله خود را انتخاب کنید و کافه‌ها و رستوران‌های اطراف خود را پیدا کنید. منو، قیمت و نظرات مشتریان را در مورد رستوران‌ها ببینید و بهترین را سفارش دهید و بعد کد تخفیف ریحون خود را ثبت کنید و منتظر غذا بمانید.

این وب سایت‌ها فقط بخشی از کدهای تخفیف موجود در سایت تخفیفان بودند برای مشاهده کد تخفیف بیشتر به سایت تخفیفان مراجعه کنید و خرید خود را با تخفیف خریداری کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید