ماجرای عجیب دزدیده شدن گردنبند طلای مشتری دیجی کالا/  خریدار با کمک توئیتر پولش را از دیجی کالا پس گرفت

    کد خبر :894427

  به تازگی یکی از کاربران توئیتری در این شبکه اجتماعی ماجرای خرید اخیرش از دیجی کالا را روایت کرده است که قابل تأمل است؛ روایتی که حکایت از دزدیده شدن گردنبند طلای خریداری شده توسط او دارد.

«بازتاب»؛ ماجرایی که کاربری در توئیتر آن را رسانه ای کرده است، از این قرار است که او در دهه اول اسفند از دیجی کالا گردنبند طلایی را به قیمت شده 5374000 تومان خریداری می کند، اما پس از دریافت بسته ارسالی از پیک متوجه می شود که داخل بسته گردنبند خریداری شده وجود ندارد!

پس از این اتفاق، این فرد پیگری های فراوانی انجام می دهد، اما مرکز پشتیبانی دیجی کالا زیر بار گم شدن گردنبند نمی رود و در نهایت او موضوع را از طریق توئیتر رسانه ای می کند.

در نهایت و پس از واکنش های قابل توجه رسانه ای، دیجی کالا ناگزیر می شود تا پول گردنبند را به این کاربر بازگرداند.

در بخشی از روایت این کاربر آمده است: «…برای #خرید_آنلاین به اپلیکیشن دیجی‌کالا مراجعه کردم و سفارشمو اونجا ثبت کردم و پرداخت آنلاین انجام دادم(*) تا روز سه‌شنبه 10 اسفند بین ساعت 9 تا 22 برای من ارسال بشه.شماره سفارش من …. بود و یکی از اقلامی که سفارش داده بودم یه گردنبند 3.5 گرمی با زنجیرش بود که مبلغی که براش پرداخت شده بود 5374000 تومان بود.

ساعت 18:56 روز سه شنبه پیک #دیجی‌کالا با من تماس گرفت و گفت که سر کوچه منتظره که من برم و سفارشمو تحویل بگیرم که خب طبیعتا منم همینکارو کردم و موقع تحویل بسته از پیک پرسیدم که کد تحویل نمیخواید بپرسید؟ ایشونم گفتن که نه نیازی نیست و خدانگهدار

بسته رو که گرفتم هیچ مشکلی نداشت چسبش باز نشده بود اومدم خونه بسته رو باز کردم و رفتم سراغ جعبه گردنبند. متوجه شدم که کمی هولوگرام جعبه مشکل داره اما رو حساب اعتمادی که به #دیجیکالا داشتم و به امنیت بسته ارسالی تا اون لحظه شک نداشتم(*)،هیچ فکری جز سلامت کالا به ذهنم نرسید.

وقتی که جعبه رو باز کردم دیدم که هیچ اثری از گردنبند طلا و زنجیرش نو جعبه نیست و جعبه کاملا خالیه و باور این قضیه کاملا غیر ممکن بود.کل جعبه، بسته دیگه‌ای که تو سفارش بود، خود بسته اصلی، کل اتاق و دقیقا همه جا رو زیر و رو کردم و کم کم باورم شد که جعبه خالی ارسال شده برای من!…»

 

همانطور که اشاره شد این کاربر توئیتر مدعی است که گردنبند طلای خریداری شده اش به دست او نرسیده و در یکی از مراحل آماده سازی تا ارسال به سرقت رفته است.

توضیحات بیشتر او نشان می دهد که ابتدا واحد پشتیبانی دیجی کالا زیر بار مسئولیت این مشکل نمی رود اما وقتی موضوع جنبه رسانه ای می گیرد، ناگزیر هزینه طلای خریداری شده را به حساب این فرد واریز می کند.

هر چند به نظر می رسد این ماجرا به مدد توئیتر برای این کاربر حل و فصل شده است، اما همچنان این سئوال در ذهن مطرح است که تا کنون چند و چندین نفر با این مشکل رو به رو شده اند و واقعاً دیجی کالا به چند نفر آنها هزینه پرداختی را بازگردانده است؟!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید