دنباله‌ فیلم لوگان ساخته می‌شود

    کد خبر :131083

فیلم «لوگان» (Logan) آن‌قدر موفق بود که شنیدن خبر ساخت دنباله‌ای برای آن، اصلا عجیب به نظر نمی‌رسد. تیم سازنده‌ی فیلم لوگان می‌خواهد که این مجموعه را ادامه دهد. با این حال، دیگر «هیو جکمن» (Hugh Jackman) و نقش ولورین (Wolverine) وجود ندارد. دنباله‌ی فیلم لوگان قرار است روی شخصیت دیگری به غیر از ولورین تمرکز کند.

کارگردان فیلم لوگان، تایید کرده است که در حال حاضر نوشتن یک فیلم‌نامه بر اساس شخصیت X-23 را شروع کرده‌اند.

«جیمز منگولد» (James Mangold)، کارگردان فیلم لوگان، تایید کرده است که در حال حاضر نوشتن یک فیلم‌نامه بر اساس شخصیت X-23 را شروع کرده‌اند. شخصیت X-23 در فیلم لوگان به عنوان «لورا» حضور داشت و جیمز منگولد می‌گوید که این کاراکتر می‌تواند مجموعه فیلم‌های X-Men را ادامه دهدد.

کارگردان فیلم لوگان به خبرگزاری Hollywood Reporter گفته که به خاطر موفقیت «واندر وومن» است که می‌توانند یک فیلم بر اساس X-23 بسازند: «موفقیت پتی جنکینز با فیلمش این را ثابت کرده که ظرفیت برای ساخت فیلم‌هایی با قهرمان زن وجود دارد. ما هم قرار است فیلمی با یک قهرمان زن بسازیم و این موضوع شگفت‌انگیز است. فقط فعلا نمی‌دانیم چه قصه‌ای می‌توانیم برای این کاراکتر تعریف کنیم و مشغول رویاپردازی هستیم.»

حتی با اینکه ظاهرا فیلم‌نامه‌ی X-23 در مرحله‌ی رویاپردازی قرار دارد، همین که می‌دانیم تصمیم ساخت چنین فیلمی گرفته شده و عده‌ای مشغول کار روی آن هستند، ما را خوشحال می‌کند. به جرات می‌توانیم این ادعا را کنیم که شخصیت X-23 در فیلم لوگان، بهترین بخش آن بود و به راحتی می‌توان این شخصیت را پیشرفت داد و بر اساس آن، مجموعه‌ای بلند و بالا ساخت؛ مخصوصا که این شخصیت کمیک‌هایی بسیار خوب دارد.

هیو جکمن اخیرا باز هم تاکید کرده که قرار نیست دیگر نقش ولورین را بازی کند و حتی به عنوان تهیه کننده هم در ساخت فیلم X-23 حضور نخواهد داشت: «من تهیه کنندگی دنباله‌ای که بر اساس لورا می‌سازند را بر عهده نخواهم داشت. ولی حتما فیلم را خواهم دید. دفنه کین شگفت‌انگیز است.»

فیلم بعدی مجموعه‌ی ایکس‌-من قرار است در خرداد ماه سال آینده اکران شود و The New Mutants نام دارد. پس از این فیلم، در آبان ماه سال آینده شاهد اکران X-Men: Dark Phoenix خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید