دلایل فوت مهرشاد شهیدی نژاد و سارینا ساعدی

  • سیاسی
  • جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۰۲
    کد خبر :949863

در ساعات اخیر اخبار متناقضی در سراسر کشور منتشر شده که وجه اشتراک آن مرگ جوانانی‌ست که برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند که مرتبط با وقایع اخیر بوده است. از آمل و مرگ دو جوان تا مهاباد.

مهرشاد شهیدی‌نژاد، سرآشپز دانشگاه جامع علمی کاربردی اراک از جمله مطرح‌ترین نام‌های ساعات اخیر است، در کنار او نام سارینا ساعدی هم مطرح است. در زیر دو روایت رسمی از چگونگی مرگ مهرشاد و سارینا را به نقل از خبرگزاری‌های ایرنا و فارس آورده‌ایم:

جزئیات فوت «مهرشاد شهیدی‌نژاد»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی به رسانه ها گفت: چهارشنبه گذشته پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد.

ایرنا نوشته است که او هیچ‌ مدرک هویتی و حتی گوشی موبایل همراهش نبود. پنج‌شنبه بعد از  مراجعه خانواده‌اش به مراجع قانونی هویت شهیدی‌نژاد مشخص شد.

مهرشادسعیدی نژادایرنا شایعاتی که فوت مهرشاد را بر اثر ضربات متعدد بر سر تفسیر کرده بودند، این گونه تکذیب کرده که هیچ‌گونه گلوله‌ای به او شلیک نشده و جان‌ باختن او بر اثر اصابت جسم سخت به سر، تکذیب می‌شود.

خبرگزاری فارس هم این گونه از سارینا ساعدی نوشته که دختر ۱۶ ساله سنندجی دیروز در منزل فوت کرده و خانواده‌اش او را به امید احیا به بیمارستان برده بودند.

فرماندار سنندج می‌گوید سارینا خودکشی کرده است.

آقای فرماندار اینطور روایت کرده که علت فوت مصرف مواد مخدر و یا روانگردان‌ها به‌صورت اتفاقی و یا خودکشی بوده اما دلیل قطعی مرگ این دختر بعد از اعلام نتایج پزشکی اطلاع‌رسانی می‌شود.

پیش از این برخی رسانه‌ها مرگ سارینا را به اعتراضات ربط داده بودند.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. مانی گفت:
    موافقم ۶
    مخالفم ۱

    والا افرادی که کشته نشدن مهسا امینی رو با آن همه سند نپذیرفتن میخوان این ها رو بپذیرند.
    فیلم ، اسناد پزشکی ، اذعان پدر به اشتباهش(دروغ)….

  2. س گفت:
    موافقم ۵
    مخالفم ۱

    خدا ریشه ظلمتون رو بکنه

دیدگاهتان را بنویسید