دستیار وزیر خارجه آمریکا: ایران در صورت ادامه تولید فناوری موشکی پیچیده تنبیه می‌شود!

    کد خبر :214684

دستیار وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به ماهیت دفاعی برنامه موشکی ایران اعلام کرد که تهران در صورت ادامه ارتقاء و تولید فناوری موشکی پیچیده تنبیه خواهد شد!

به گزارش بازتاب به نقل از رسانه صهیونستی جروزالم پُست، «دیوید ساترفیلد» (David Satterfield) دستیار وزیر خارجه آمریکا امروز چهارشنبه بدون اشاره به ماهیت دفاعی برنامه موشکی ایران اعلام کرد که تهران در صورت ادامه ارتقاء و تولید فناوری موشکی پیچیده تنبیه خواهد شد!

دستیار وزیر خارجه آمریکا در همایش سالانه اندیشکده مطالعات امنیت داخلی اسرائیل (INSS) در تل‌آویو اعلام کرد: ما درباره تمایل ایران برای تکثیر فن آوری موشکی بی ثبات کننده اش در منطقه و مسلح کردن گروه‌ های شبه‌ نظامی نگران هستیم.

«دیوید ساترفیلد» ادامه داد: ما نمی‌خواهیم در آینده شاهد اشاعه این فناوری و این سامانه‌ های پیچیده در هیچ کجا باشیم، نه در یمن، نه برای حزب‌ الله و نه در هیچ جای دیگر.

وی اضافه کرد: به هر وسیله ممکن به دنبال مهار و نهایتاً کاهش نفوذ ایران در سراسر منطقه هستیم. حمایت ایران از بشار اسد رئیس‌ جمهوری سوریه و حزب‌الله تهدیدی جدی برای اسرائیل، آمریکا و تمام منافع مشترک ما است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید