دستگیری عامل توزیع الکل مسموم در البرز

    کد خبر :708724

سردار سیدجعفر حسینی اظهارداشت: در پی مرگ سه نفر از اعضای یک خانواده بر اثر مسمومیت با الکل، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج از اولین لحظات وقوع این حادثه پیگیری موضوع را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان توزیع این الکل‌ها به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی در گفتگو با ایرنا افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند محل اختفای عامل توزیع را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفای متهم تعداد ۱۹۰ بطری الکل مسموم کشف شد که در بازجویی‌های به عمل آمده به عمل ارتکابی خود اعتراف کرد.

در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

جانشین انتظامی استان البرز با تاکید بر این که پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا سلامت افراد جامعه به خطر بیافتد از مردم خواست تا با آگاه کردن فرزندان خود از بروز این گونه خطرات پیشگیری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

طبق گزارش مرکز فوریت‌های پزشکی البرز از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان البرز تا ۲۵ فروردین ماه سال جاری ۳۷ نفر براثر مصرف الکل در این استان جان باختند و حدود ۵۰ نفر مسموم شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید