دستگیری سارق استخرهای پایتخت

  • حوادث
  • دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳
    کد خبر :450654

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق محتویات کمد مشتریان استخرهای پایتخت خبر داد.

سرهنگ کیوان ظهیری دراین‌باره گفت: با توجه به شکایت‌های مردمی مبنی بر به سرقت رفتن اموال آن‌ها در استخرهای پایتخت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار مأموران پلیس پیشگیری پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و بررسی تصاویر به دست آمده سارق سابقه دار توسط مأموران شناسایی و در یک عملیات نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با توجه به شناسایی سارق توسط شاکیان پرونده، وی به انجام سرقت کارت‌های بانکی، تلفن همراه و ساعت و کیف پول شهروندان اعتراف کرده که در مجموع ارزش مالی وسایل سرقتی بالغ بر 500 میلیون تومان است.

وی درباره نحوه سرقت توسط متهم اظهار کرد: سارق ابتدا در زمان ورود به استخر با حضور در کنار شهروندان زمانی که آن‌ها در حال پرداخت مبلغ ورودی به استخر و تهیه بلیط بودند، با اعلام رمز کارت بانکی توسط مراجعه کنندگان به استخر، رمز را به خاطر سپرده و با یادداشت شماره کمد حاوی وسایل شخصی شهروندان در زمانی که آن‌ها مشغول شنا بودند به سراغ کمد محتویات لوازم مشتریان آمده و نسبت به سرقت وسایل اقدام می‌کرده است.

به گزارش ایسنا، ظهیری با بیان اینکه شهروندان در زمان خرید، رمز کارت بانکی خود را به فروشندگان و متصدیان مراکزی که به آنجا مراجعه می‌کنند اعلام نکنند، خاطرنشان کرد: بارها توسط پلیس این موضوع اعلام شده است که شهروندی نسبت به اعلام رمز کارت بانکی خود اقدام نکند لذا در زمان پرداخت وجه و تسویه حساب با فروشگاه‌های خرید، خودشان رمز بانکی خود را وارد کنند و مراحل پایانی خرید را انجام دهند تا با مشکلات این چنینی مواجه نشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید