در نامه به رئیس رگولاتوری؛

دستور وزیر ارتباطات برای پیگیری فوری مزاحمت‌ پیامک‌های انتخاباتی

    کد خبر :688484

وزیر ارتباطات در نامه ای خواستار پیگیری فوری رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره مزاحمت‌ پیامک‌های انتخاباتی شد.

به گزارش بازتاب به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی با صدور دستور به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری شکایات مردم نسبت به دریافت پیامک‌های مزاحم انتخاباتی و عضویت ناخواسته در گروه‌ها و کانال‌ها توسط ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام شود.

متن این نامه خطاب به حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به شرح زیر است:

« ارسال پیامک‌های انبوه و عضو کردن ناخواسته مردم در گروه‌ها و کانال‌های پیام‌رسان‌ها موجب رنجش و آزار برخی از مردم شده است. مسائلی همچون عدم رعایت مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، قوانین انتخاباتی، اجرای دستورالعمل‌های شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور و رعایت حریم خصوصی و نیز موضوع نحوه دریافت شماره تلفن‌های مردم باید مورد بررسی قرار گیرد.

از شما می‌خواهم سریعاً نسبت به پیگیری شکایات مردم، برخورد با متخلفان این حوزه مطابق مقررات و اعلام آن‌ها به دستگاه‌های قضایی و دیگر نهادهای نظارتی اقدام و گزارش آن به‌طور مستمر برای اینجانب ارسال شود. تمامی هدف باید برگزاری انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در آرامش کامل و ایجاد فضای عادلانه و کمک به شورای نگهبان و دیگر مسئولان برگزارکننده انتخابات با تمامی قوا باشد.»

جهرمی امروز نیز با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود در توئیتر از مردم خواست در صورت دریافت پیامک‌های مزاحم انتخاباتی و عضویت ناخواسته در گروه‌ها و کانال‌ها توسط ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید