دستور رییس اورژانس برای بسیج دستگاه‌های امدادی برای یافتن تکنسین مفقودی در سیل

    کد خبر :459796

سرپرست سازمان اورژانس کشور دستور فوری برای یافتن نیروی اورژانس شهرستان اندیکا خوزستان که برای امداد رسانی به مردم به ماموریت اعزام شده بود را صادر کرد.

به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیل در منطقه شیمبار شهرستان اندیکا، بعد از ظهر روز پنج شنبه، یک خودرو با سرنشینان در سیل گرفتار شده بود که بعد از تماس سرنشینان این خودرو با اورژانس 115، بلافاصله دو نفر از نیروهای اورژانس 115 این شهرستان برای امداد رسانی به این منطقه اعزام شدند اما متاسفانه خودرو آنها در سیل گرفتار و واژگون شد.

در این حادثه یکی از نیروهای اورژانس ناپدید شد و تا کنون خبری از وی در دست نیست. در پی این حادثه، دکتر کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور دستور تشکیل کمیته اضطراری و بسیج تمام نیروها و دستگاه های امدادی را صادر کرد.

براساس گزارش وبدا،‌ستاد مدیریت عملیات بحران سازمان اورژانس کشور(EOC) و اورژانس اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

همچنین معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیز از ادامه جست و جوها برای یافتن دیگر تکنسین اورژانس خبر داد و گفت‌: یک دستگاه خودروی اورژانس که برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده بود، در سیلاب غرق شد. یک نفر از نیروهای امدادی نجات پیدا کرد و یک نفر تکنسین اورژانس همچنان مفقود است و جست و جو برای یافتن وی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد:‌ در پی سیل و آبگرفتگی در اندیکا با تلاش امدادگران هلال ۱۴ خودروی گرفتار در سیلاب رهاسازی شده و ۲۰ گرفتار در سیلاب نیز نجات یافتند.

به گفته فتحی، هفت تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی امدادرسانی به هموطنان را بر عهده دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید