درگیری خونین زن و شوهر بر سر مهریه

    کد خبر :828582
درگیری خونین زن و شوهر بر سر مهریه

«وقتی بر سر مهریه با همسرم درگیر شدم با چاقو به جانم افتاد و قصد کشتن مرا داشت اما بخت با من یار بود که زنده ماندم.»‌ زن جوان که تا یک قدمی مرگ پیش رفته و دو هفته در کما بود، با گفتن این جملات در دادسرا و شکایت از شوهرش، خواستار بازداشت وی شد.

اوایل تیر امسال کارگرانی که در رستورانی در غرب تهران کار می‌کردند متوجه درگیری زن و مردی شدند که داخل یک خودروی سواری نشسته بودند. آنها حدس زدند که دعوای زن و شوهری است. به همین دلیل کسی دخالت نکرد، اما ناگهان مرد جوان با چاقو ضربه‌ای به زن زد و بعد در ماشین را باز کرده و وی را به بیرون پرتاب و اقدام به فرار کرد. شاهدان با دیدن این صحنه با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و زن جوان که به‌شدت از ناحیه شکم زخمی شده و خونریزی داشت به بیمارستان منتقل شد.

بازگشت به زندگی

زن زخمی تحت عمل جراحی قرار گرفت و تلاش‌ها برای نجات او از خطر مرگ آغاز شد. از سوی دیگر پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شد. با دستور بازپرس جنایی تهران، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضارب آغاز شد. هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که زن مجروح از این حادثه جان سالم به در ببرد و زنده بماند. اما وی پس از ۲ هفته کما، به زندگی برگشت و چشمانش را باز کرد. وقتی او توانست حرف بزند، مأموران راهی بیمارستان شدند و به تحقیق از وی پرداختند.

زن جوان درباره ضارب و جزئیات روز حادثه گفت: هنوز وقتی به آن روز فکر می‌کنم وحشت به سراغم می‌آید. باورم نمی‌شود که زنده مانده‌ام. شوهرم به جانم سوء قصد کرده و می‌خواست مرا به قتل برساند.

وی ادامه داد: من و همسرم مدت‌ها بود که دچار اختلافات شدیدی شده بودیم. درگیری و دعواهای ما تمامی نداشت. تا این که تصمیم به جدایی گرفتیم. اما من مهریه‌ام را می‌خواستم و روز حادثه با شوهرم در خیابان قرار گذاشتیم تا درباره پرداخت مهریه و طلاق توافقی صحبت کنیم. آن روز من سوار خودروی همسرم شدم و به سمت یکی از خیابان‌های غرب تهران رفتیم. همسرم درست روبه‌روی یک رستوران توقف کرد تا با یکدیگر صحبت کنیم. اما طبق معمول بحثمان شد و به توافق نرسیدیم. درگیری که بالا گرفت ناگهان همسرم با چاقو ضربه‌ای به شکم من زد و بعد درحالی‌که دچار خونریزی و بی‌حال شده بودم در را باز کرد و با لگد مرا به بیرون از ماشین پرتاب کرد. پس از آن از شدت خونریزی بی‌هوش شدم و وقتی چشمانم را باز کردم متوجه شدم دو هفته در کما بوده‌ و از مرگ حتمی نجات یافته‌ام.

پس از ثبت اظهارات این زن، بازپرس حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور تحقیق از کارگران را صادر کرد. آنها تأیید کردند که مرد پژوسوار عمدا با چاقو ضربه‌ای به زن جوان زد.

با شکایت شاکی و اظهارات شاهدان که کارگران رستوران بودند، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت شوهر این زن را صادر کرد. اکنون نام متهم در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفته و پلیس در جست‌وجوست تا هرچه زودتر وی را دستگیر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید