درگیری خونین اهالی ۲ روستا در بیمارستان سنندج

    کد خبر :830141
درگیری خونین اهالی ۲ روستا در بیمارستان سنندج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از صدور قرار بازداشت برای ۶ نفر پیرامون درگیری در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد.

محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از صدور قرار بازداشت برای ۶ نفر در یک درگیری در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد و گفت: تعدادی از اهالی دو روستای اطراف سنندج چهارشنبه گذشته پس از درگیری به دلیل اختلافات ملکی زخمی و به بیمارستان کوثر سنندج منتقل می‌شوند.

وی افزود: طرف مقابل اختلاف، آن‌ها را تعقیب می‌کند و در بیمارستان با اسلحه سرد بار دیگر به آنان حمله‌ور می‌شود که در این درگیری یکی از افراد به شدت مجروح می‌شود و در همان بیمارستان فوت می‌کند.

جباری با اشاره به این که متهمانی که در این حادثه دست داشته‌اند، متواری شده‌اند، گفت: تمام آنها شناسایی شده‌اند و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از متهمان دستگیر شده که از ضاربان اصلی فرد مقتول است. تحقیقات درباره وقوع این درگیری تا نتیجه نهایی ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان تأکید کرد: دستگاه قضا در برخورد با کسانی که امنیت و آرامش عمومی جامعه را دچار اخلال کنند، هیچ اغماض و مماشاتی نخواهد داشت.

به گزارش میزان، جباری افزود: مردم استان اطمینان خاطر داشته باشند که مجرمان و متعرضان به امنیت و آرامش عمومی، هیچ راه فراری از دست قانون ندارند و دستگاه قضایی استان بدون هیچ مسامحه‌ای به شدت با آنان برخورد خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید