دربی مساوی نمی شود/ نقاط ضعف پرسپولیس نقطه قوت استقلال است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳
    کد خبر :234608

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شرایط خوب دو تیم مطمئنا این بازی برنده خواهد داشت و با تساوی به پایان نمی رسد.

ستار همدانی در خصوص دربی هشتادو ششم گفت: هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند و به لحاظ کیفی بازیهای قابل قبولی از خود ارائه دادند. پرسپولیس تقریبا قهرمانی اش مسجل شده و حالا می خواهد با برد مقابل استقلال آمادگی خود را به رخ بکشد.

وی در خصوص شرایط استقلال هم گفت: این تیم با آمدن شفر قابل احترام شده از لحاظ شخصیتی، فنی و روحی – روانی در شرایط ایده آلی است و بازیهای خوبی را هم در هفته های اخیر از این تیم شاهد بودیم و اعتقاد دارم تحولی عظیم در ساختار فنی این تیم ایجاد شده و با حضور بازیکنانی خوب انگیزه های این تیم چندین برابر شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که کدامیک از خطوط استقلال بهتر است، گفت: با روند رو به رشدی که استقلال داشته این تیم در تمام خطوط عملکرد قابل قبولی داشته. مهاجمان خطرناکی دارد، خط هافبک خلاق و طراحی را دارد و در خط دفاع و درون دروازه هم از نفرات با تجربه و خوبی سود می برد و این می تواند برای پرسپولیس خطرناک هم باشد البته پرسپولیس هم در شرایط ایده آل است. آنها هم خط هافبک خوبی دارند و اعتقاد دارم جنگ در میانه میدان بسیار دیدنی خواهد بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نقاط ضعف پرسپولیس نقاط قوت استقلال است و این تیم می تواند از این نقاط ضعف استفاده کرده و به پیروزی دست پیدا کند.

همدانی تاکید کرد: حالا با توجه به اینکه اینفانتینو در ورزشگاه حضور دارد باید بازیکنان انگیزه بالایی داشته باشند و بازی خوبی را از خود ارائه داده و سعی کنند از درگیری و جنجال پرهیز کرده و تنها به فکر یک بزای تاکتیکی، فنی و تماشاگر پسند باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که با حضور اینفانتینو فوتبال ما تجربه جدیدی را کسب خواهد کرد یا خیر، گفت: باید بدانیم حضور او در فوتبال ما یک افتخار برای ما است. پس از هواداران خواهش می کنم و استدعا دارم به گونه ای رفتار کنند که فرهنگ بالای ایرانی را کاملا به رئیس فدراسیون فوتبال نشان دهند. با توجه به اینکه عربستان همچنان بدنبال این است تا بتواند مدتهای طولانی ما را از بازیهای رفت و برگشت در کشور خودشان محروم کند می توانیم با یک رفتار خوب و پسندیده کاری کنیم که نظر فدراسیون فوتبال نسبت به این قضیه عوض شده و آنها بدانند که تماشاگران ایرانی بسیار فهیم و علاقه مند به فوتبال هستند و هرگز بدنبال این نیستند که بخواهند به تیم های حریف توهین و بی احترامی کرده و یا جوی را بوجود بیاورند که باعث ناامنی شود.

به گزارش مهر ، همدانی در پاسخ به این سئوال که نتیجه دربی را چه پیش بینی خواهد کرد گفت: با توجه به شناختی که از هر دو تیم دارم مطمئنم که این بازی با تساوی به پایان نخواهد رسید و حتما این بازی برنده خواهد داشت و با شرایطی که استقلال این روزها دارد می تواند پرسپولیس را شکست دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید