ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۱۰
    کد خبر :978076
ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان

پرسپولیس با روحیه زیادی که از پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی گرفته، قصد دارد دوباره پرقدرت در کورس قهرمانی لیگ برتر پیش برود.

از ساعت ۱۶:۴۵ امروز و در هفته بیست و یکم لیگ برتر پرسپولیس میزبان نفت مسجد سلیمان است. از آنجا که سرخ‌پوشان در کورس قهرمانی عقب افتادند طبیعتاً علاوه بر پیروزی برای ثبت گل‌های بیشتر تلاش خواهند کرد. در این مسابقه همچون بازی سپاهان شیخ دیاباته و سعید صادقی به دلیل مصدومیت غایب هستند.

دروازه‌بان:

علیرضا بیرانوند سنگربان اصلی تیم مقابل نفتی ها است. با تجربه ای که او دارد و روحیه ای که از پیروزی در اصفهان گرفته به خوبی می تواند کمک حال سرخ پوشان باشد. در محدود ضد حمله‌های نفت خیال مدافعان و کادر فنی از او راحت است. ناگفته نماند که بیرو تمایل دارد که نوزدهمین کلین شیت خود را ثبت کند.

مدافعان:

به نظر می رسد زوج گئورگی گولیسیانی و مرتضی پور علی گنجی همچنان مورد انتخاب یحیی گل محمدی باشد. در دفاع راست وحد حنانوف با توجه به عملکرد خیلی خوبی که در بازی حساس جام حذفی مقابل سپاهان ارائه کرد به احتمال فراوان در دفاع راست تیم جای خواهد گرفت. در سمت چپ هم وحید امیری به میدان می رود. با این اوصاف دفاع‌های کناری یحیی باید بار هجومی تیم را افزایش دهند و

هافبک:

میلا سرلک و سینا اسدبیگی دو بازیکنی هستند که در مرکز میدان مورد اعتماد کادرفنی پرسپولیس هستند. معمولاً تغییرات در وینگر چپ و راست دیده می شود. امید عالیشاه و سیامک نعمتی در پست وینگر راست شانس بازی دارند. با اینکه نعمتی مقابل سپاهان گلزنی کرد و روحیه بسیار زیادی دارد، اما احتمالا او در نیمه دوم به میدان برود. در سمت چپ هم با توجه به مصدومیتی که ترابی دارد احتمال حضور سروش رفیعی در ترکیب اصلی بیشتر است.

مهاجمان:

یحیی در هفته‌های اخیر تمایل خود نسبت به استفاده از دو مهاجم را نشان داده است. با توجه به اینکه پریرا از هماهنگی کمتری با تیم برخوردار است احتمالاً در نیمه دوم به زمین می‌آید. محمد عمری و عیسی آل کثیر به عنوان مهاجم در ترکیب قرار می‌گیرند. توانایی عمری برای بهم ریختن مدافعان پر تعداد حریف و شم بالای گلزنی آل‌کثیر به سرخ‌پوشان کمک می‌کند تا در مسیر گلزنی شانس بیشتری داشته باشند. مهاجم تازه وارد برزیلی هم می‌تواند در نیمه دوم مشق هماهنگی و گلزنی با پرسپولیسی‌ها را تمرین کند.

با این اوصاف ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند-مرتضی پورعلی‌گنجی-گئورگی گولسیانی-وحدت حنانوف-وحید امیری-میلاد سرلک-سینا اسدبیگی-امید عالیشاه-سروش رفیعی-محمد عمری-عیسی آل کثیر

 ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید