روزهای خوش پرسپولیس از راه رسید

    کد خبر :978239
پرسپولیس

پرسپولیس یحیی گل محمدی پس از برتری 4 بر 2 مقابل سپاهان در جام حذفی فوتبال جان تازه ای گرفته و مصمم به قهرمانی در هر دو جام شده است، پرسپولیسی که در هفته های ابتدایی نیم فصل دوم با یک افت مقطعی روبرو شده و اشتباهات داوری نیز کار را برای شاگردان یحیی سخت تر از قبل کرده بود تا صدر را به سادگی تقدیم سپاهان کند حالا به روزهای اوج خود نزدیک شده و منتظر نبردهای حساس باقی مانده در لیگ برتر است.

سرخ پوشان پایتخت از دقایقی قبل در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفتند، دقایق اولیه این دیدار حساس که پرسپولیس به هیچ عنوان نباید امتیاز از دست می داد با یک پنالتی برای نفت مسجد سلیمان به همراه بود اما علیرضا بیرانوند که همیشه در مقاطع بحرانی به داد ارتش سرخ رسیده این بار نیز این پنالتی را به زیبایی گرفت تا ورق به سود پرسپولیس برگردد.

در ادامه این دیدار جذاب مهدی ترابی با یک حرکت استثنایی که در فوتبال اروپا دیده می شود چند بازیکن نفت را به زیبایی از پیش رو برداشت تا یکی از گل های تماشایی فصل را برای پرسپولیس به ثمر رساند و تیمش را دو گله کند.

اما این پایان کار نبود و مهدی عبدی که فصل بسیار ناموفقی را پشت سر گذاشته و رقبای قدری مثل دیاباته و پریرا را مقابل خود می بیند از دقایق کوتاه حضور در زمین نهایت استفاده را برد و گل سوم سرخ پوشان وارد دروازه نفت مسجد سلیمان کرد.

به نظر می رسد پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی برای قهرمانی هم قسم شده و با یکدلی و وحدت عزم خود را برای قهرمانی در هر دو جام جزم کرده است هر چند با وجود استقلال آماده این روزها و سپاهان پر مهره به هیچ وجه کار ساده ای پیش رو ندارد اما سرخ پوشان در چند فصل اخیر ثابت کردند هر زمان با اتحاد و همدلی برای موفقیت بسیج شدند نتیجه کار جام قهرمانی بوده است.

باید منتظر ماند و 9 فینال حساس برای پرسپولیس را به نظاره نشست تا تکلیف دیدارهای حساس باقی مانده سرخ ها با تیم های قدرتمند مشخص شود اما این پرسپولیس بوی جام قهرمانی می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید