داوری: کسب سهمیه المپیک اولویت ما است/ والیبال با حضور من آرامش بیشتری پیدا کرد!

  • ورزشی
  • شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵
    کد خبر :536093

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: والیبال با حضور من آرامش بیشتری پیدا کرد و اگر خواست جامعه والیبال باشد در انتخابات شرکت می‌کنم.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران حاضر در کمیته ملی المپیک اظهار داشت: اگر جزو 5 تیم برتر مسابقات لیگ ملت‌های والیبال باشیم شرایط حضور در آمریکا را به این دلیل که قرار است فینال در این کشور برگزار شود، فراهم می‌کنیم. در دو بار گذشته که بچه‌ها در آمریکا حضور داشتند، کشور میزبان شرایط خوبی برای بازیکنان ما رقم نزده بودند. برخی بازیکنان دو، سه بار ویزای آمریکا را گرفته‌اند.درخواست ویزا را انجام داده‌ایم و ما هم به آمریکا برای سفر به ایران کمک کردیم و درخواست همان کمک را داریم. اگر برای صدور ویزا به دوبی برویم 600 میلیون تومان هزینه دارد.

وی افزود: سری قبل به بخشی از بازیکنان ویزا ندادند. فدراسیون والیبال آمریکا علاقه مند به همکاری است . البته نوبت ما در دوبی محفوظ است. بچه‌های ما آمادگی خوبی دارند و نسبت به گذشته در شرایط مطلوب تری هستند. امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم. البته المپیک را در پیش داریم و کسب سهمیه اولویت ما است. امیدواریم لیگ ملت‌ها را با قدرت شروع کنیم.

داوری در مورد حضور بازیکنان جوانان در اردوی بزرگسالان اظهار داشت: در سالیان گذشته همین گونه بوده است. اولویت اصلی با تیم بزرگسالان است، بعد جوانان و بعد نوجوانان. الان اختلافی نیست. خیلی از جوانان در بزرگسالان در ارو هستند. مشکلی در پیش نداریم. عطایی و کولاکوویچ نشست‌های خوبی داشتند و صحبت های لازم انجام شده است. فعلا هیچ صحبتی در مورد این بازیکنان نمی‌توان کرد باید منتظر نشست‌ها باشیم ولی بعید است مشکلی باشد و توافق صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که سرپرست‌های فدراسیون‌ها نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون‌ها حضور داشته باشند، گفت: من نباید به جامعه‌ای تحمیل شوم. والیبال با حضور من آرامش بیشتری پیدا کرد و کارها پیشرفت خوبی داشت. این شرایط مناسبی را ایجاد کرده و اگر خواست جامعه والیبال باشد در انتخابات شرکت می کنم و قوانین و مقررات را اجرا می‌کنم.

داوری در مورد اینکه آیا خوش‌خبر بیشتر از وظایف محوله، اختیار دارد، گفت: وی پیشینه قوی در دنیای والیبال دارد و برای تیم مفید است. خوش خبر کاملا همره و هم سو با فدراسیون است و تابع تصمیات است‌. خدا را شکر فضایی پر از آرامش داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید