داوری: حضورم در انتخابات فدراسیون والیبال بستگی به اقبال عمومی دارد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴
    کد خبر :500606

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: اگر ببینم که اقبال عمومی برای حضور من در راس فدراسیون والیبال وجود دارد، تصمیم مقتضی را خواهم گرفت‎.

افشین داوری در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: پرداختن به این موضوع صلاح نیست چون ما در حال حاضر به صورت سرپرست این فدراسیون را اداره می‌کنیم‎. علاوه بر این ممکن است ذهنیت افرادی که با ما کار می‌کنند و همچنین کسانی که بیرون از فدراسیون هستند در مورد مجموعه تغییر پیدا کند و منفی شود. ‎

سرپرست فدراسیون والیبال ادامه داد: زمانی که وزارت ورزش زمان ثبت نام کاندیداهای فدراسیون والیبال اعلام کرد در مورد شرکت در انتخابات تصمیم خواهم گرفت‎ ولی فعلاً پرداختن به این موضوع به مصلحت نیست چون ما تصمیم داریم مجمع فدراسیون والیبال را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم‎. در حال حاضر اولویت ما برگزاری مجامع استانی است و تاکنون 4 مجمع را برگزار کردیم و حدود 7 مجمع دیگر باقی مانده است‎.

داوری در مورد اینکه آیا هنوز تصمیم شخصی در مورد شرکت در انتخابات گرفته است یا نه تصریح کرد: زمانی که ما مسئولیت کاری را بر عهده می‌گیریم تمام فکر و ذکر ما این است که از عهده مسئولیت خود به خوبی بر بیاییم و کار را پیش ببریم‎. در این بین نواقصی هم وجود دارد و اگر حواسمان به مسائل دیگری جز وظایف‌مان معطوف شود از عهده انجام مسئولیت‌های خود به خوبی بر نخواهیم آمد‎.

وی تصریح کرد: هدف ما در حال حاضر تسریع و تسهیل در برگزاری مجمع است و اگر ببینم که اقبال عمومی برای حضور من در راس فدراسیون والیبال وجود دارد و قوانین هم به من اجازه بدهد، تصمیم مقتضی را خواهم گرفت‎.

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد اینکه چرا تعهدی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات نداده، گفت: از من چنین تقاضایی نشد و جناب داورزنی چنین درخواستی از من نداشت. در مورد فدراسیون‌های دیگر نیز از خودشان بپرسید‎.

داوری در پایان در مورد شرایط تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: کولاکوویچ مدتی است که در ایران حضور دارد و بازی‌ها را از نزدیک می‌بیند. ما امیدواریم نوزدهم فروردین اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم‎.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید