داورزنی: فضا برای اینکه هندبال به جایگاه خود برسد باید ایجاد شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۰۶
    کد خبر :505839
داورزنی

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حرف‌ها و بحث‌ها دیگر تمام شده و فضا برای اینکه هندبال به جایگاه خود برسد باید ایجاد شود.

محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال اظهار داشت: از کسانی که ثبت نام کردند و کسانی که برنامه خود را در مجمع اعلام کردند تشکر می‌کنم‌. انتخابات تمام شده و پاکدل برای 4 سال انتخاب شد. حرف‌ها و بحث‌ها دیگر تمام شده و فضا برای اینکه هندبال به جایگاه خود برسد باید ایجاد شود.همه ظرفیت‌ها باید به خدمت گرفته شود تا هندبال به برنامه‌ای که دوستان اعلام کردند، برسند.

وی تاکید کرد: از رحیمی تشکر می‌کنم که به دلیل ابلاغ قانون بازنشستگی استعفا کرد و بابت خدماتش تشکر می‌کنم. هندبال نیاز به طرحی نو دارد. دوستان در برنامه‌های خود به گوشه‌ای از این برنامه‌ها اشاره کردند . امیدوارم شاهد حضور هندبال در بازی‌های آسیایی 2022 و المپیک 2024 باشیم.

به گزارش تسنیم،داورزنی گفت: باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود و منابع مالی و اسپانسرها وارد شوند. پخش تلویزیونی هم در این زمینه کمک می‌کند. رمز موفقیت در وفاق و همدلی است. ظرفیت قابل قبولی در هندبال داریم و اگر درست برنامه ریزی شود لیگ‌ آن می‌تواند مهیج باشد و امیدوارم مجددا شاهد این شرایط باشیم. از هندبال که تعداد زیادی لژیونر دارد انتظار می‌رود در آسیا و جهان بیشتر بدرخشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید