دوره ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال به پایان رسید

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۱۷
    کد خبر :1034226
ریاست داورزنی فدراسیون والیبال

دوره ریاست چهارساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه، ۲۹ آبان) به صورت رسمی به پایان رسید تا این فدراسیون منتظر تعیین سرپرست باشد.

داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال که ۲۹ آبان ۱۳۹۸ برگزار شد با کسب ۲۶ رای از ۴۱ رای ماخوذه به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

داورزنی پیش از این حدود ۱۲ سال ریاست فدراسیون را بر عهده داشت که با حضور در معاونت قهرمانی وزارت ورزش از والیبال جدا شد. سپس احمد ضیائی رئیس شد که او هم به دلیل قانون بازنشستگی از راس کار کنار رفت و فدراسیون والیبال کمتر از یکسال توسط افشین داوری و علی فتاحی به عنوان سرپرست اداره می‌شد تا اینکه دوباره داورزنی برگشت.

پایان دوران ریاست داورزنی در روزهای اخیر حاشیه‌هایی داشت. ابتدا فدراسیون والیبال اعلام کرد که با موافقت وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۲۹ آبان مجمع فوق‌العاده‌ای برای تعیین سرپرست برگزار خواهد شد اما در ادامه سید محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که این وزارتخانه مجوزی برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال در تاریخ پیشنهادی صادر نکرده است.

از طرفی فدراسیون والیبال هم اعلام کرد که برای برگزاری مجمع منتظر تایید نهایی وزارت ورزش است و بعد از چند روز فدراسیون از طریق سایت رسمی خود اعلام کرد که این مجمع در تاریخ ۲۹ آبان برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول می‌شود.

به گزارش ایسنا، باید دید تکلیف فدراسیون والیبال مشخص می‌شود یا اینکه یک فدراسیون دیگر به فدراسیون‌های بلاتکلیف وزارت ورزش اضافه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید